• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • zockervadd

ja, vist!
    Jag bor själv i Vänersborg så jag hejar ju lite på både Johan och Erik=)

• Trynträ

Tänk om Jessica fick komma tillbaka. Hon hade ju bäst sångröst ju. Jag tycker det är rätt låg standard på årets omgång om jag ska vara ärlig. Och då säger de att det är det starkaste startfältet hittills. Hmmm...

• Trynträ

Vinner Markus så känns det lika tråkigt som när Daniel vann. Tycker de påminner lite om varann till sättet. Fast jag tror ändå jag föredrar Markus framför Daniel.

• Mia888

zockervadd: Ja man håller ju liksom lite extra på dem när de bor i närheten. Men jag tycker att Erik är grymt bra och grymt söt!

• zockervadd

Mia: ja det gör inte ont att titta på Erik =)

• Freiya

jag tyckte att erik va mycket snyggare på audition än vad han e nu när dom klippt av honom håret :(

fast jag hejjar på markus, tror att han kan vinna hela skiten!

• Mia888

Freiya: Ja det kan jag hålla med om. Han var snyggare då men sötare nu om ni förstår. Markus vinner nog alltihop men får hålla med Trynträ, han är inte så kul att se på. Ingen självklar idol för mig. Men det kommer nog bli han och Danny i finalen.

• zockervadd

jag tror också att markus kommer att vinna!

• Mia888

zockervadd: Vi får rösta som galningar nu för att hålla killarna kvar! Cissi tror jag ryker på fredag, vore väl f-n annars.

• Mamma till Algot och Alfred

vet inte om det har sagts här...men ni som tittade på ondskan på 4:an i söndags (den svenska filmen med Andreas Wilson), var det nån mer som såg att Danny va statist i den filmen....?!

Svar på tråden Idol del 2