Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Mia: japp det ska vi göra! jag hoppas faktiskt också att cicci åker ut på fradag, men johan måste rycka upp sig lite annars ligger han nog risigt till =(
malin: japp jag såg det på tv4.se
Malin: Jo det visste jag allt, lite roligt. Både idol och skådespelare...inte illa.
zockervadd: Ja han måste nog det. När man såg snabbgenomgången och jämförde rösterna så måste jag ju säga att han är lite klen.
Känner du honom?
Mia: Nej det gör jag inte, jag har bott i stockholm tills jag var 17!
zockervadd: Ojdå, lite skillnad om man jämför med lilla Vänersborg. Kan det ha varit kärleken som lockade?
Jo, det är det! Nej faktiskt inte, men för att göra en lång historia kort, så har jag en massa släkt som bor här och en del i sth.. sen kom det sig att en hel del började flytta tillbaka och jag me!
Zockervadd: Vet du vem Johans brosa Daniel "killen" Larsson är då?
Jag tycker Markus är jättebra men han ska inte vinna idol. Varför? Jo, för att han är för rockig för det koncept som tävlingen bygger på. Jag tycker att idolen som vinner även ska kunna dansa och sjunga pop, det räcker liskom inte att sjunga jättebra (för det gör han!) Lite samma som när Daniel Lindström vann och Darin kom tvåa där Darin sedan slog igenom på ett helt annat sätt... Jag tycker Danny borde vinna! Han är dessutom den enda som dansar lite på scen...!
Theresa: nej jag känner inte till Daniel heller.
Okej, va synd
Han är lite utav en mytoman så det där med foo fighters tror jag vad jag vill på