• Bonanza

Veronica Mars - spoilertråd!

För oss som följer världens bästa serie, fast i förväg!

Här kan vi diskutera på fritt. Allt om Veronica, Logan och deras bekymmer. Allt om Veronicas olika fall!

Kom igen nu, diskutera på! (Och dregla lite över Logan, såklart!)

• Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!
  • Heisan

Han var ju inte Logans bror utan en reporter. Logans riktige bror verkar inte vara intresserad av att få kontakt med honom....Jag tycker faktiskt synd om grabben..

Yrke:Barnaföderska.. , suget är tillbaka.....
  • Heisan

Ah, sorry... Radarn är inte påkopplad.... Där fick jag för att jag tänkte:"Undrar om hon missade halva avsnittet eller...."

Yrke:Barnaföderska.. , suget är tillbaka.....
  • Alfaqueen

Ja, jag tyckte väl att jag kände igen honom! Stackars Logan (den lurade Logan alltså). Det var alltså inte frat-föreningen... är våldtäktsgrejen säsongens stora mysterie alltså? och är Kendall-grejen avslutad??

• Bonanza

Jag hängde inte riktigt med på Kendall-grejen alls. Men jag tyckte att pappan var dum som inte behöll lite av pengarna för tavlan ändå.

Och ja, det verkar väl vara så att våldtäktsmysteriet är säsongens grej!

Usch vad orolig jag var där ett tag, att det skulle bli problem mellan LoVe. Tur att det ordnade sig på kvällen.

• Pannkakan

Nja, alltså första mysteriet ska lösas inom åtta avsnitt har de sagt, nästa inom fem tror jag det var och sen ett till inom sju avsnitt. De har bytt format en aning för att kunna dra mer tittare och att det ska vara lättare att hoppa på nu.

/Pannkakan

• Bonanza
    Pannkakan skrev 2006-10-29 17:36:12 följande:
    Nja, alltså första mysteriet ska lösas inom åtta avsnitt har de sagt, nästa inom fem tror jag det var och sen ett till inom sju avsnitt. De har bytt format en aning för att kunna dra mer tittare och att det ska vara lättare att hoppa på nu. /Pannkakan
    Jaha! Ja, det låter ju faktiskt bra!
Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!