• Bonanza

Veronica Mars - spoilertråd!

För oss som följer världens bästa serie, fast i förväg!

Här kan vi diskutera på fritt. Allt om Veronica, Logan och deras bekymmer. Allt om Veronicas olika fall!

Kom igen nu, diskutera på! (Och dregla lite över Logan, såklart!)

• Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!
  • Lady Namárië
    danitra skrev 2006-11-30 12:25:54 följande:
    Nu har jag sträckkollat S 1, 2 & och de avsnitt som finns av 3:an och i natt drömmde jag att jag var Veronica - olyckligt gift med Duncan och hade en underbar affär med Logan..For real! Undrar om jag börjar få lite identitetsproblem? Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
    *asg* Ungefär som när jag var gravid och drömde att Spike var far till barnet och att vi var grymt irriterade på Angel som hela tiden hängde efter oss och ville bli kallad "farfar"?
    ? Stand up and fight for your right to sit down ?
  • danitra
    Lady Namárië skrev 2006-11-30 12:55:32 följande:
    danitra skrev 2006-11-30 12:25:54 följande: Nu har jag sträckkollat S 1, 2 & och de avsnitt som finns av 3:an och i natt drömmde jag att jag var Veronica - olyckligt gift med Duncan och hade en underbar affär med Logan..For real! Undrar om jag börjar få lite identitetsproblem? Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!*asg* Ungefär som när jag var gravid och drömde att Spike var far till barnet och att vi var grymt irriterade på Angel som hela tiden hängde efter oss och ville bli kallad "farfar"? • Stand up and fight for your right to sit down •
    Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • Pannkakan
    LN:
    Lady Namárië skrev 2006-11-30 12:55:32 följande:
    Ungefär som när jag var gravid och drömde att Spike var far till barnet och att vi var grymt irriterade på Angel som hela tiden hängde efter oss och ville bli kallad "farfar"?
    *asgarvar högt så sambon tror jag fått hjärnsläpp*
    /hon den runda, platta och goa... med jordgubbssylt
  • Pia74

Tog mig tid och kollade på avsnittet idag.....

Men vem slog in skallen på Cyrus?

Mannen här har redan en konspiration på gång.

Gosh, look at those!
  • Alfaqueen

Han hade väl skjutit sig i huvudet? Det var i alla fall min tolkning... fast det kanske inte var han som sköt...

• Pannkakan

Tja, vi har ju blivit introducerade för en helt ny misstänkt - "Cigarmannen"
    Varför var Cyrus så skraj för honom i frågan om grekerna...
    Kan nästan ge mig attan på att han blev mördad på samma sätt som i Veronicas uppsats...

Och ja, jag e väldigt förtjust i att avsluta med ... (dvs. punkt, punkt, punkt)

• Himmel

Åh, fler som gillar Veronica Mars! Härligt!

Och jag håller med Er... Duncan kan hålla sig borta. Det är ju Veronica och Logan som passar bäst ihop!

• Himmel

Pannkakan: Jag gissar precis som du att rektorn blev mördad enligt Veronica Mars uppsats. Och man undrar ju om det inte skulle kunna vara lärarens hjälpreda. Fast frun och läraren ligger ju också bra till!

• Pannkakan

Skrot oxå - verkar ju inte blir mer Veronica Mars förens i vår juh... *Suck*

• Trinity78
    Pannkakan skrev 2006-12-04 13:35:40 följande:
    Skrot oxå - verkar ju inte blir mer Veronica Mars förens i vår juh... *Suck*
    Men det blir väl en fortsättning? De tänker väl inte lägga ner serien? *orolig*
    A loaded gun won't set you free
  • Pannkakan

Nejdå. CW har beställt 22 avsnitt, så det blir en hel säsong 3 om inget skulle ändras i sista sekunden. Det är säsong 4 osv man inte vet hur man ska göra med... Det är därför de provar ett lite nytt format nu med tre mysterier över 22 avsnitt än som förut 1, för att det ska vara lättare att hoppa på närsomhelst och att de ska få fler tittare. Får de inte det blir det nog ingen säsong 4...

• Pia74

Jag vill ha säsong 4 men det hjälper nog inte hur mycket jag tittar

Gosh, look at those!
  • Pannkakan

Jippie!
    På tisdag (den 23:e) kör dom igång igen i USA!!!

.: The hardest thing in this world is to live in it. :.
  • Pannkakan

Jippie!
    Efter som jag som offer för försök att vända tillbaka dygnet vaknar på natten och inte kan somna om finns det något bättre en ett nytt avsnitt att titta på.
    Jippie! Nytt avsnitt avklarat. Väldigt bra... Mer vågar jag inte skriva för jag vill inte sabba för alla med en normal dygnsrytm.

ME  Veronica Mars

.: I have the right to remain silent, but I just don't know how to :.
  • Alfaqueen

hehe, jag läste med ena ögat, och beredd på att sluta läsa om jag började ana spoilers Avsnittet skall avsnjutas i kväll Tur att det var Heroes igår, annars hade jag nog gått åt

Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!