• Bonanza

Veronica Mars - spoilertråd!

För oss som följer världens bästa serie, fast i förväg!

Här kan vi diskutera på fritt. Allt om Veronica, Logan och deras bekymmer. Allt om Veronicas olika fall!

Kom igen nu, diskutera på! (Och dregla lite över Logan, såklart!)

• Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!
  • Alfaqueen

nähä! jag var helt säker på att det inte var nåt nytt avsnitt förra veckan, me jag hade fel. sorry!

• Bonanza

Hallå? Var är alla?

Har ni sett det senaste? Attans vad spännande! Jag blev lite besviken på Veronica dock, jag tycker väl att hon om någon borde vara smart nog att inte gå ner i ett parkeringshus när hon kände sig sådär. Visst var hon arg på både pappa och logan, men hon kunde väl ha ringt Wallace efter hjälp? Som tur var kom den vackra riddaren och räddade henne!

Min man sa, när hon var nere i parkeringshuset: "Nej, inte hennes vackra hår!". Tur att det inte blev så. Och tur att hon verkar inse att hon och Logan hör ihop.

Hoho? Någon mer som vill diskutera?

• Trinity78

Jag vill gärna diskutera men jag har inte sett avsnittet, så jag lyssnar/läser bara

Och mitt indiehjärta slår och slår och slår...
  • Pannkakan

Ja, jag gillade det avsnittet massor...
    Ska äta nu, men diskuterar gärna om en stund.

/hon den runda, platta och goa... med jordgubbssylt
  • Alfaqueen

Åh, jag såg det med. Jag tyckte också det verkar dumt. 'Jag känner mig drogad, så jag går till min bil'. Det verkar ju lite dumt... tja, det är väl hela grejen med knark antar jag... man blir kanske inte smartast. Tur att hon till slut kom fram till att det faktiskt är Logan och pappan som är de viktigaste av alla. Jag fick lite hopp om att de skall klara sig i alla fall, LoVe, efter det här avsnittet . Piz har ju varit och nosat lite väl efterhängset, och V har ju inte direkt kört iväg honom...

V's hår var lite konstigt i det här avsnittet tyckte jag. Det såg sorgligt ut när det låg där på parkeringen

Nytt avsnitt ikväll va? Va? Va? Va?

• Pannkakan

Jippi, nytt avsnitt i kväll... Vid 3, 3:30 brukar det vara ute om man har tur, men jag väntar nog till imorrn bitti om det inte är så att jag inte kan sova.

Mmm, Logan och V är juh så bra ihop, det måste hålla... Fast jag gillar att hon får lite upmärksamhet från annat håll, men ändå väljer Logan. Förresten tror jag hela våltäktsmysteriet ska lösas i kvällens avsnitt, eller så kanske de har dragit ut det på ett avsnitt till... Ska bli spännande att se.

/hon den runda, platta och goa... med jordgubbssylt
Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!