• Bonanza

Veronica Mars - spoilertråd!

För oss som följer världens bästa serie, fast i förväg!

Här kan vi diskutera på fritt. Allt om Veronica, Logan och deras bekymmer. Allt om Veronicas olika fall!

Kom igen nu, diskutera på! (Och dregla lite över Logan, såklart!)

• Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!
  • Pannkakan

Det är juh bara för dummt att slå sönder en polisbil sådär, men det är juh bara så gulligt när det är han juh... Dags att byta namn på tråden till Logandyrkarna eller liknande eller?

/hon den runda, platta och goa... med jordgubbssylt
  • Bonanza
    Logandyrkarna
    Ordförande och förste Logan-kramar- och-hånglare: Bonanza!

Hade någon annan gjort sådär med polisbilen hade det varit töntigt, som du säger Pannkakan, men när Logan gör det är det så underbart! Varför beter sig Veronica så dumt?! När ska de bli tillsammans igen?
  • Alfaqueen

hehe, mannen är FAST!

Logan, lilla gulleplutten... shit vad stryk de lär få... Blir det aldrig några repressalier för att polisen schabblar om och om igen?? skita i att reagera på ett bombhot?

Reddes det ut nån gång vilka våldtäckter som var fejkade och vilka som inte var det? För det var väl Macs rumskompis som kände igen Mercers parfym, så den måste väl ha varit på riktigt...? Jaja, skönt med ett avsnitt med fler svar än frågor för en gångs skull. Och mycket söt-logan... han har så mycket aggression att leva ut Men varför gav han Mercer ett alibi?

ang LoVe är väl risken att vi inte får se dem ihop på ett tag.

Hoppas, hoppas jag drömmer om Logan inatt

• Pannkakan
    Lady Namárië skrev 2006-11-29 21:29:11 följande:
    Moahahaha! Unicorns! • Stand up and fight for your right to sit down •
    Jag kom genast att tänka på Harmony jag...
    Bonanza skrev 2006-11-29 21:39:31 följande:
    Logandyrkarna Ordförande och förste Logan-kramar- och-hånglare: Bonanza!
    Det är helt lungt med mig - men när du inte hittar honom så vet du juh i varje fall vart han är...
  • Lady Namárië
    Pannkakan skrev 2006-11-29 22:24:09 följande:
    Jag kom genast att tänka på Harmony jag...
    Me too! Jag tycker att det är kul med sådana där referenser.

Logandyrkarna: Pax för att vara diktator på livstid med rätt till hångel för varje headtilt.
    ? Stand up and fight for your right to sit down ?
  • Pannkakan

Om det är Logan vi kidnappar och inte hans alterego Jason så paxar jag för att få vara första doktor. Och tyvärr tjejer så är Logan mycket sjuk och måste genast undersökas... grundligt...

• danitra

Nu har jag sträckkollat S 1, 2 & och de avsnitt som finns av 3:an och i natt drömmde jag att jag var Veronica - olyckligt gift med Duncan och hade en underbar affär med Logan..

For real! Undrar om jag börjar få lite identitetsproblem?

Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
Svar på tråden Veronica Mars - spoilertråd!