• lishe

Julgran

Vad har ni för typ av julgran i år?

Beskriv gärna era julgranar! Vilken typ av pynt? Hur mycket? Glitter? Låtsassnö? Julgransdoft på sprayflaska? Vilka färger går granen i?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Julgran
  • Elina87

Blir faktiskt första julen med egen familj och eget hem iår och självklart ska vi ha en gran, blir en i plast och pyntet vet vi inte än, men den kanske får bli guld och rött:)

• Buggis

Vi får inte plats med nån gran. Men om vi hade någon skulle det vara en riktig gran som var klädd bara rött, kulor, hjärtan etc. Levande ljus absolut inga elektriska hua. Jag skulle dock vilja ha lite guld i granen, men det tror jag inte funkar för sambon....

• malin ulrika

Plastgran av modell amerikansk, med MASSOR av grejer i, köper ett fåtal nya saker varje år, älskar sånt som ser viktorianskt ut, små teserviser på bricka, en liten stoppad stol, en guldurna med kvistar i... Favorit färger är guld, rosa, och rött. Men jag har inte självdiciplin nog att bara hålla mej till en "färg" även fat det blir så fint när man gör det. det blandas rätt friskt. Har nu så många prydnader att jag varierar från år till r, allt används inte varje år.

• Jessica24

I år kommer det bli platsgran eftersom det är sonens första jul och det känns mest "rätt" då. Annars är det äkta gran som gäller. Glad

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • jennypennypannkaka

Plastgran. Smidigast så..

• sky1208

kan inte ha äkta gran inne i lägenheten - dålig luft och bli så ledsen när granen dör/vissna..

• Nyfiken gul
    Plastgran - Modell Disney...

räknade förra året till 144 julgranskulor i alla tänkbara färger o former , änglar, glitter, pärlband, pinglor, rosetter, serpentiner, flaggor, tomtar - you name it!

Walt Disney - släng dig i väggen!!
  • msmalin

har alltid haft äkta innan men då den minste är så liten o kanske allergisk (ska utredas) så har vi sagt grönplast gran i år... köpt in en

• Grus grus

Äkta gran förstås! Förra året högg vi vår gran själva på våra marker, men i år med lillan blir det en gran från torget.

Kärlek och snuva kan inte döljas!
  • Minna07

En vacker och magnifik kungsgran =)

Svar på tråden Julgran