Julgran
Vad har ni för typ av julgran i år?
Beskriv gärna era julgranar! Vilken typ av pynt? Hur mycket? Glitter? Låtsassnö? Julgransdoft på sprayflaska?
Vilka färger går granen i?
Vad har ni för typ av julgran i år?
Beskriv gärna era julgranar! Vilken typ av pynt? Hur mycket? Glitter? Låtsassnö? Julgransdoft på sprayflaska?
Vilka färger går granen i?
Jo, å granen e då grön. Pyntas me glitter å lila,svarta å silverkulor.
vi ska inte ha nån garn, vi kommer att vara hos mina föräldrar hela julen. men de har alltid äkta gran =)
Jag älskar kungsgranar, men då lilla Erik är makalös på att dra omkull saker så blir det nog plastgran i år. Har sån på vinden med. Men nästa år är det dags för riktig igen. Det är ju så mycket finare, å luktar så underbart.
Vår gran får max vara 150cm hög, i den har vi kulor och ljus/lyse, vi kom inte överens om spira eller stjärna nu har vi en julgroda i toppen.
Plast grön julgran där det är mycket av allt. ![]()
har alltid äkta gran..en vanlig,plastgran? nä då kan julen va helt =)) har bara kulor med 2 olika färger (blåa och silver)
Riktig gran som i år kläs i svart, vitt och silver![]()
Jag ska banne mig ha en gran i år fast vi hade tänkt skippa det! Det är ju så himla mysigt och doftar så gott! Byrackan får väl käka barr morning, noon and night om han nu måste, det är det värt. Och inte nån jäkla plastskit ska det vara, då kan man lika gärna strunta i det!
Blev nyfiken på Troggas julgroda, hur ser den ut? Blev sugen på att förnya mig lite.