Julgran
Vad har ni för typ av julgran i år?
Beskriv gärna era julgranar! Vilken typ av pynt? Hur mycket? Glitter? Låtsassnö? Julgransdoft på sprayflaska?
Vilka färger går granen i?
Vad har ni för typ av julgran i år?
Beskriv gärna era julgranar! Vilken typ av pynt? Hur mycket? Glitter? Låtsassnö? Julgransdoft på sprayflaska?
Vilka färger går granen i?
En riktig gran med glitter och kulor som är röda. Funderar eventuellt på att köpa några DIF-julgranskulor som jag såg hade kommit bara för att det retar säkert någon (och jag tycker ju det var lite kul!).
Jag har en grön plats gran, fint och man slipper barr...tycker det är bra med plats när man har smått.
Så pyntar vi den med ljus, silverglitter, guldkulor och röda kulor, i år vill jag ha snöflingor att hänga i granen också, har sett att det finns.
Stjärna på toppen
En stor riktig gran med kulor i mörkblått och silver.
Det blir nog ingen gran i år
pga platsbrist.![]()
äkta gran, ska vi försöka med iaf. tror vi blir borta till jul men eftersom vi nyss flyttat in i vårat hus då och att julen är så speciell för mej vill jagha en riktig!!
Grön plast gran matta ock blanka silver kulor..
Ni 4 som röstat "annat träd" vad är det för träd?
(Kungs)gran i år blir det nog kulor i vitt och silver och lite glitter förstås. Nu mera brukar vi hänga lite godis i den också och ha en "riktig" julgransplundring.
Platsgran...känns bäst me de när man bor i lägenhet.