VARMA skor, tips tack....
behöver ett par varma skor. helst inte klumpiga.
behöver inte va snygga, men gärna såna man törs visa sig ute med *asg*
behöver ett par varma skor. helst inte klumpiga.
behöver inte va snygga, men gärna såna man törs visa sig ute med *asg*
Clarks e fulare!! Dessutom så vill man ju ha BALLY!
alltså jag tror jag missuppfattade det hela, det är skor till dig eller? trodde du mena barn skor..hihi sorry!! Då måste jag också säga Timberland kängor, har köpt dom vit höööga, skit snygga och tok varma
japp, skor till mig!
jag har alltid köpt skor på ex skopunkten, din sko mm. har hållt knappt en säsong.
alltid jag som måste gå in först när vi är ute för "mamma fryyser om tårna".
ska kolla på sportaffärer idag. Har aldrig ens hört talas om Bally o Clarks o allt va det va *skäms*....
Helt klart Bally!
Visst, dom kostar 3000:- men värt varenda krona
hehe....jag har inte råd med 3000 kr på skor. men runt 1000 hade jag tänkt. det är dyrt för mig som mest har lagt ut 600 på ett par vinterskor...
Viken bra fråga, jag har SAMMA! Hur är Eccos vinterkängor då? Bode kosta runt en tusenlapp väl?
Jag vill helst lägga max 1400....
När det gäller kvalitetsskor så ska du/ni inte tänka att ni lägger ut 3000 kr nu. Ni "sparar" ocskå 500-700 varje höst du inte köper en-säsongs-vinter-skor. Jag köpte mina Bally 1995. Då kostade dem 1600:- asmycket pengar eftersom jag gick i gymnasiet. Jag har fortfarande kvar dem och de ser fortfarande OK ut. Visst saken är den att jag är vansiigt rädd om dem. Jag har aldig gått ut när det har varit slaskigt. Saltig slask sliter skor
Då har jag tagit andra skor som tål slask.
Jag rekomenderar TS att titta efter riktiga vinterstövlar. Jag köpte ett par skoterstövlar för 700:- (viserligen på REA)men de ska vara varma till -50 grader. De har också gummi över själva foten så de tål slask och väta. Perfekta att vara ute i kyla under längre tid och man behöver inte vara rädd för att förstöra dem.
Ballys curlingkängor har jag när jag går i stan och ska civiliserad ut. Skoterstövlarna har jag när jag åker skoter eller på något annat vis är ute och leker i snön.
Jag har aldig sett några så varma skor (som skoterstövlarna) i en vanlig skobutik utan dessa köptes i en MC/skoter butik. Så mitt råd är att titta där.
Jag hittade ett par pumakängor för 1000:- i veckan. gore-tex och fodrade
Bally...är inte det lite läararvarning på dem? det och stickade tröjor med bollar och katter på. fas t de är säkert jättesköna
köpte ett par timberland nu i veckan.. inte vanliga kängor utan mer utochgå skor. Outdoor performance heter dom visst. Själv tycker jag de är assnygga och tokvarma.. kostade bara 1100:-!! Jag köpte mina på NK inne i stockholm..
Har köpt ett par vita vinterskor av märket Columbia, kostade 1100:-. Än så länge är de varma och sköna. Har använt dem i -13grader än så länge. De ska klara -32grader.
Hög sula under och fodrade. Ganska högt skaft pådem åxå. Jätte sköna och snygga.
Köpta på intersport.
Kram K.