• Tina83

VARMA skor, tips tack....

behöver ett par varma skor. helst inte klumpiga.

behöver inte va snygga, men gärna såna man törs visa sig ute med *asg*

• Svar på tråden VARMA skor, tips tack....
  • Pokergirl

tack gemelli! Rätt storlek också! Nu blev man ju shoppingsugen! 

• Tina83

angående Ballys curlngkänga. det finns ju kängor som ser ut ungefär som dem, med ullfoder, som kostar under 1000-lappen. är inte dem bra?

• Flizan30

Tina83: Clark har också liknande snygga.. men dem kostar 1400:- Vet inte hur dem under 1000:- lappen ör. men då skall det vara fårskinn inuti. Är det ej detta s kan man inte jämföra.

• Linda1976

Det finns verkligen inget som slår Bally! På riktigt!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • aktuelle

Simfot: det där är också merrell va?

jag köpte de som är lägre men med äkta fårskinn i.

• Konvaljen

Jag säger bara en sak - Clarks!

Har jobbat med skor i flera år och jag tycker Bally är rätt övereklmaerade. Jag skulle helt klart rekommendera Clarks. Har ett par själv och nu är femte säsongen jag använder dem. Behöver aldrig använda sockor. De kostar runt 1500-1700 och är värda varendra krona.

Sanders gör också curlingskängor men de väger rätt mycket mer än Clarks, onödigt att släpa runt på en massa "övervikt"

• Konvaljen

Gällande de billiga: fodret är självklart viktigt men även att sulan är tjock och av rågummi. Kylan kommer underifrån och är skorna billiga är oftast sulan av sämre kvalitet.

• Simfot

pokergirl: Ja än så länge har dom varit jättevarma och dom är jätteskön att gå i.

Isabella77: Jag köpte dom på en affär som hette dna någonting och dom kostade 1300:-

aktuelle: Japp den är det

Svar på tråden VARMA skor, tips tack....