• Tina83

VARMA skor, tips tack....

behöver ett par varma skor. helst inte klumpiga.

behöver inte va snygga, men gärna såna man törs visa sig ute med *asg*

• Svar på tråden VARMA skor, tips tack....
  • kasa

Är alla "här " rika eller ??? Köpa vinter dojjor för över 1000:- Det skulle jag aldrig ha råd med ... Jag köpte 2 par vinter skor från SPARKÖP den där postorder katalogen man får i posten ibland. Jag betalade runt 400:- för båda inkl porto och de är helt ok att ha. Lätta och goa men framför allt VARMA. Sen har jag köpt klassiker stövlar på REA som snyggstövlar ! ett tips lägg i ull sulor i era skor eller fleece så håller de värmen jätte bra.

• sweetpea

Isabella77: 1200 kostade de, på Stadium. De finns även i mörkbrunt på Nilson.

Kasa: Hur definierar du "rik"? Vi är två heltidsarbetande vuxna utan barn och att lägga 1200 på ett par skor som man kan ha fem månader om året i ett par år känns inte som en enormt stor utgift.

• Pokergirl

sweatpea:supersnygga, jag har kikat på en liknande sko från cat!

• Pokergirl

Nån som har lust att visa sina Bally för mig?!

• Linda1976

Men alla Bally ser ju likadana ut...

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • aktuelle

jag har köpt ett par merrell. de är är i lammskinn, riktigt varma och lätta. man drar bara på dem, de är lite högre, inte stövlar. tyvärr finns det ingen bild på dem på nätet (inte hittat)

• Linda1976

Alla Bally curling menar jag, Bally gör ju andra skor och grejer också.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • aktuelle

vad man väljer att lägga ut på ett par vinterskor beror ju mycket på var man bor och hur mycket man kommer använda dem. jag bor långt norrut och kommer använda mina sisådär 6 månader om året några år så bra vinterskor är A och O

• mammatotoo

Nu har jag oxå frågat runt för jag hatar att frysa!
    Jag har fått tipset Graningekängan, finns på Granngården och kostar tusenlappen...men ska hålla i åratal!

• aktuelle

varning för syntetiska material, naturmaterial är bäst om man vill vara varm om fötterna :D

Svar på tråden VARMA skor, tips tack....