Inlägg från: LillSkruttet |Visa alla inlägg
  • LillSkruttet

Vintermammor fr Västerås 3

Ajajaj..... Hällde hela koppen hett tevatten över låren imorse. INTE skönt! Har fina brännblåsor och sår nu. Var till vårdcentralen och fick det omlagt, men det bränner fortfarande. Blev avrådd att gå till jobbet imorgon, så jag har sjukanmält mig. Får knapra alvedon och hoppas att man kan sova inatt. Skulle tillbaka till vårdcentralen imorgon och få omläggningen bytt och såren inspekterade....Usch, vad man är klantig!!

• LillSkruttet

Mi amore: Ja, gud vad lättad jag var att jag inte fick koppen över magen. Hade väl oroat ihjäl mig över lilla bebisen då, även om brännskadorna är ytliga.

Blev NÅGOT sugen på kladdkaka när du skrev att du satt och åt smeten. Men jag vet inte om jag vågar mig på att slåss med ugnen idag också....

• LillSkruttet

Åh, 15 november kan jag också fika!! Slutar halv fyra.

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina
    Anna - Lillskruttet

• LillSkruttet

Längtande Lina: Såg förresten i ditt kryp in att du testade positivt 15 mars...jag har bf 15 mars. Lite lustigt.

• LillSkruttet

Lina: Åh, vilken bra idé!!! Hade tänkt göra en bok för alla bilder, från första VUL:et tills vi har bilder på bebisen, men att ha med inlägg från bloggen var ju en lysande idé! Tror jag snor den, om det är ok.

• LillSkruttet

Tror inte jag kan komma på fika på tisdag även om jag är hemma och är sjukskriven. Har lite svårt att gå...

• LillSkruttet
    Då ska jag ta mig ner på stan nån dag och kika efter en bok/album. Vill gärna ha med helt svarta sidor. Blir så häftigt med svartvita bilder då.

Jo...jag får vänta med att fika med er till den 15:e. Hoppas ni får trevligt på tisdag. :-9
  • LillSkruttet

lina: Ah, tack för tipset! Får kika där!

Kryp ner i soffan nu, med filmen.

• LillSkruttet

Lillen06: Ojoj, förstår att varje dag känns som en vecka när man bara går och väntar på guldklimpen. Håller tummarna för att förlossningen drar igång snart. Men med din gedigna dag tror jag nog att bebisen inser att det är dags att komma

• LillSkruttet

Lillen06: Grattis till lillpojken!!!

Längtande Lina: Hoppas du snart blir frisk från förkylningen. Inte kul att vara sjuk. Krya på dig!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3