Inlägg från: LillSkruttet |Visa alla inlägg
  • LillSkruttet

Vintermammor fr Västerås 3

Aran: Jättegrattis!!!! Skrattande

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

Har blivit sjukskriven.... Har haft en period på jobbet då det varit stressigare, och på en gång blir sammandragningarna med påtagliga. Går inte att dra ner på arbetsuppgifterna heller, är jag på jobbet måste jag göra mitt jobb, oavsett om jag går ner på 50%. Så BM tyckte att jag skulle sjukskrivas tills sammandragningarna lägger sig lite. Så nu är jag först hemma en vecka, sedan ska jag träffa läkaren som troligen sjukskriver mig 1-2 veckor till. Sedan kanske jag går tillbaka på 50% sen, för att få kortare dagar.

Har dessutom knåpat ihop en lång överklagan ang HP, som jag ska skicka till försäkringskassan.  Hoppas att de omprövar sitt beslut.

Atelli: Grattis!!! Skrattande Oj, vad mycket bebisar som föds nu....

Krofnica: Skönt att ha ett datum bestämt. Inte långt kvar nu! Glad

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

Jag skulle också vilja baka lussebullar, men vi har ju rivit ut köket. Har köpt på ICA, så jag har 2 kvar i frysen. Snart dags att ladda upp igen.

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

GRATTIS Deighthon och jordnöten till bebisarna!!! Skrattande

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

OJoj, pust.....blir lite fundersam på vad man gett sig in på när man läser ditt inlägg Trikarn.... Flört 
    Nej, så illa är det väl inte, för visst har man förstått att livet vänds helt på ända när barnet kommer. Inget blir som det varit tidigare, men det är ju både på gott och ont. För hur underbar kommer det inte att bli att äntligen få bli tre?!  Längar sååååå!!!!

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

Måste få dela med mig av en tänkvärd sak jag läste på en annan sida:

här har ni något att fundera
    inför stundande jul.
    Både rentjurar och renkor får horn på sommaren.
    Tjurarna fäller sina i början av vintern. Honorna behåller sina horn tills de kalvat på våren. Det betyder att alla jultomtens renar är honor. Det borde man begripig. Det måste vara kvinnor som klarar av att dra en fet karl i röda kläder, till rätt adresser,
    runt hela jorden på en natt, utan att fara vilse.

Flört

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

Åh, hade varit trevligt att komma och träffa er igen, men imorgon har sambon bokat släpet på jobbet, så vi ska ägna hela dagen åt att slänga gamla köket som vi rivit ut.....Jag vet ju vad jag helst hade gjort av fika eller jobb....
    Tyvärr kan jag inte bara lämna sambon själv med allt även om jag inte är till så mycket hjälp med magen i vädret.
    Hoppas ni får det trevligt iallafall.

Måste bara få passa på att meddela att jag, efter överklagan, tillslut iallafall fick hel HP från 29/1. Blev ju först bara beviljad halv, men när jag skickade in en överklagan/förtydligan av min arbetdag på 2,5 A4-sida, så tyckte fk att jag kunde få hel HP.
    Är sjukskriven på heltid till 7/1, och jobbar alltså sedan 3 veckor på 50%, för att sen gå hem med HP fram till förlossningen. UNDERBART!!!

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet
    GOTT NYTT ÅR!!! Skrattande

Hoppas alla får en mysig nyårsafton!!
    BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

hmm, lunch lät ju trevligt.....vet bara inte om jag vågar komma när alla har sina små med sig. Jag är ite småsnorig och vill ju absolut inte smitta någon av de små.....Fundersam

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

Krofnica2002: Grattis till lilla Elma!! Hon är supersöt!!

BF 15 mars 2007
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3