Vintermammor fr Västerås 3
Valaina: Grattis till pojken!!!!
Valaina: Grattis till pojken!!!!
Men....Bea var ju på gravidyogan i lördags förmiddag. Vi stod och pratade en bra stund. Fick hon barn sen??
Vad fort det kan gå. Hon pratade iof om att hon haft mensvärk de sista dagarna...
hihi, det var förlossning på gång.
STORT GRATTIS Bea!!!
sol och bad: Grattis till lilla Fabian!!!
Kul att höra från dig igen. Förstår att du varit orolig för Fabian, men skönt att höra att ni är hemma nu och att amningen går bättre.
Ska bli jättekul att se bilder på underverket!!
Ha det gott!!!
Attans. Har bokat tid för klippning och färgning kl 11:30 imorgon.
Vilken tajming....är ju annars ledig imorgon.
Deighthon: Ja, jag hade jättegärna varit med. känns som jag missat en massa fika och lunchträffar nu pga att jag jobbat. Och så den dagen jag är ledig, så lyckas jag tajma det med frissan SAMMA tid! ![]()
Nåja, får hoppas jag kan nästa gång då istället.
LL: Hoppas att liten snart bestämmer sig för att komma ut! ![]()
Tillåt mig att få psykbryt på karln!!! *grrrrrrr* ![]()
Vi ska på dop imorgon, i Småland, och skulle ikväll åka till Linköping (hem till min kompis, vars dotter ska döpas) ikväll. Vi ska sova där och sedan ska hon och dottern åka med oss ner till Småland imorgon förmiddag.
Sambon har vetat om detta i över en vecka.
Han kom inte hem från jobbet förrän halv fem i em. Ok, han kanske hade mycket att göra. Så jag tänkte att då kanske han lägger på ett kol när han väl kommer hem då. NEJDÅ! Tro inte det heller. Då skulle han först klippa sig (med trimmern), sedan raka sig, ta en dusch och en packa. SEDAN kommer han på att han inte har något att ha på sig imorgon utan han måste nog iväg och handla skjorta och tröja först innan vi åker, plus att han måste lämna av lite saker han har kvar i bilen sedan igår, på jobbet först. MEN HALLÅ!!!! Klockan är halv sex, det tar 2,5 timma till Linköping....
Såg hela min tidsplan raseras.
Så när jag börjar bli lite smått irriterad på honom, säger han att vi kan väl åka imorgon istället... Och så blir han sur när jag säger att det är lite väl sent att ta en sån diskussion NU.
Har ju bestämt med min kompis att vi kommer ikväll och sover kvar osv.
Var bara att fint ringa kompisen och säga att vi inte åker förrän imorgon bitti. Vilket lär bli jäkligt tidigt om vi ska hinna utan att hon också ska behöva stressa. Dessutom är det inte så lätt för henne att tajma amningen så inte lilltjejen skriker hela vägen från Linköping till Småland.
*SUCK*
Blir halvt galen på karln!!! Är alla karlar så jäkla tröga eller är det bara min????
*MORRRRRR*
Behövde bara få vräka ur mig någonstans.
Någon som vet hur det gått för Lina?? *nyfiken*
Snart måste ju liten titta ut iallafall!
Kan bara informera, om det är någon som vill veta, att dopet vi var på gick jättebra, och vi hade jättetrevligt. Men dagen igår blev låååång. Åkte hemifrån kl 7 och kom inte hem igår kväll förrän kl 22:30. Snacka om intensiv dag....
Men men.....har lugnat mig så pass att jag står ut med karln nu iallafall, och det är ju bra![]()
LL: Grattis till lillkillen!!!! ![]()
Delphia: Grattis till tjejen!!!! ![]()
En solstråles mamma: Låter som en bra idé att kontakta läkaren eller iallafall be sjuksköterska på kliniken att han/hon läser upp ur journalen vad som sagts vid besöket.
Bara att inse att karlar är ett helt annat släkte än vi kvinnor.....ändå upphör man aldrig att förvånas
Konstigt det där.
Blä! Beklagar mig lite här med.....
Vi rev ut köket i helgen (det mesta) och åkte glada i hågen till IKEA idag på lunchen för att beställa kök. Hade gjort en mall i IKEA kitchenplanner och lagt ner på USB-minne. Första visade det sig att de inte hade möjlighet att titta på vårat kök då det låg just på ett USB-minne. När vi sedan frågade lite om köket visade det sig att just de luckor vi valt och tyckte var snygga, har utgått ur sortimentet!
Snacka om snopet! Vi tappade sugen båda två. Har nämligen inte fastnat för någon av de andra luckorna på IKEA förutom dessa, och så finns de inte längre.......Blä! ![]()
Dessutom låg det ett brev i lådan i em från Försäkrningskassan som endast beviljar mig HALV HP, jag som ansökt om HEL. *suck*
Vilken dag. Blir gråtfärdig när jag tänker på det. köket har vi planerat i ett år!!! Och när det gäller HP trodde jag verkligen att ansökan skulle gå igenom. Är ju så slut redan nu så jag ibland bara gråter om kvällarna. Öm i hela kroppen och sönderstressad. Har dessutom mer sammandragningar igen, direkt relaterat till stressen på jobbet.....
Fy f***n!!!! ![]()