Inlägg från: Trikarn |Visa alla inlägg
  • Trikarn

Vintermammor fr Västerås 3

LL:Min svägerska hade svamp hela sin förra grav..i samma stund lille nils tittade ut så försvann den ..du kanske har samma tur?

• Trikarn

Jag hade en sväng precis i början på grav, sedan dess är det väck som tur är..

Nu är det värsta problemet att man inte ser när man ska frisera sig därnere..magen är i vägen o gubben vägrar hjälpa mig!! *suck*
    Åhh andra sidan..med småbarn hemma så är guppandet i sänghalmen inte precis prio 1...

Ikväll står detta p listan
    *städa kök
    'måla säng ( gjort)
    *skära tapet
    *spackla ( gjort)
    * Invänta ev lev från nisses..( skulle gissa på att de ej dyker upp-IGEN!!) ( HAHA)

• Trikarn

Höna böna: Men oj! vi håller tummarna för dig!

• Trikarn

Sov gott Smilla, själv har jag en sådan vilding i magen att jag mår illa....

• Trikarn

Åhhhh det bor en elak liten sak i min mage...klämmer åt magsäcken så att maten inte kan komma ner och jag får gå och spy....Sparkar så att jag får ont och ger man smääärtsamam sammadragningar..

Som det känns nu så tror jag att den lille tänker titta ut tidigt.. Osså har jag nog fått UVI..det har börjat göra ont när jag kissar..

ja a just det..köp INTE pappertapeter från Coop..rena ***** , vi åker och köper färg imorgon istället!

• Trikarn

Jag vill osså luncha.....lite svårt att få med sig Korall dit bara ...

Ingen som vill gå till öppna förskolan ngn dag på skallberget =9 Korall ääälskar att busa där ..och de har billigt fika

• Trikarn

Hinner aaaldrig skriva numera: Det har varit fullt ös i 2mån, i lördags var det på vippen att jag bröt ihop och i fredags fyllde stumpan 1 år och vi var tvugna att TA oss tid till att mysa och öppna prsenter..känndes förjäkligt!!...men det vara bara att bita ihop för söndagen var det folk här heeeeela dagen...Nu blir det ingen renovering eller firande här förrens nästa år..bara ta det lugnt!!!

Grattis alla nyblivna mammor!

Förresten, nu när vi har ett lekrum är ni välkomna hit allihopa på fika när ni vill =)

• Trikarn

Ngn av er som tänk beställa en E3 ??? sitter o lurar på att beställa från england och om man kunde spara lite fraktpengar nämligen...

• Trikarn

Deighton: En Phil&Ted E3 vagn =)

• Trikarn

LL: Ohh vad skönt, då kanske plutten vill kika ut nu =)

Själv var jag och lämnade prover då jag får kliattacker över heeela kroppen, kunde tydligen vara levern fick jag veta..*suck*

Korall ligger o sover i vagnen på balkongen och ja borde röja upp här lite...BM var dock sträng mot mig sist och sade att jag måste vila när Korall vilar..men hur ska man hinna det?? Vila alltså?? Och att det var bra att jag var ute och gick, men att jag kanske skulle lugna mig lite där med..Agghhhaaa kommer bli galen!!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3