Inlägg från: Trikarn |Visa alla inlägg
  • Trikarn

Vintermammor fr Västerås 3

Ta en ruch i trappen , eller en sväng i sänghalmen =)
    eller ta och gå en promenad några varv runt huset =)

• Trikarn

Är du orolig, så ring och be att få komma in...bättre att de kollar upp dig 1gg för mkt än för lite

• Trikarn

LL: om det är jobbigt, så be om att få åka in och få en sovdos...du behöver dina krafter till sen ( snart hoppas vi dock)

• Trikarn

Uj vad jag är sotis! Vill oxå luncha..men det är svårt med en vild ettåring som INTE vill sitta still alltför länge..+ att 11.30 jaa det är hennes sovtid..*suck*

• Trikarn

haha nästa gång är jag väl så stor att min elefantrumpa inte får plats i stolen äns....

• Trikarn

LL : Tycker att de inte vrkar vara ngn fara, vi fick väcka Korall för att ge henne mat de första 2 veckorna, sedan fick hon sova bäst hon ville...
    fast det var mest tutte, blöja, sova, blöja *10 och mera tutte =) osså sooova igen...

• Trikarn

Candyhart: om Korall är frisk är ni med barn välkomna hit, sköna soffor o lekrum =)

• Trikarn

Vi ör supersugna på att träffa lite folk från "gruppen" men Korall har för mkt sprall i benen för att sitta stilla på ett cafe =)

• Trikarn

klart ni kan komma utan barn =)

Torsdagen är redan fikabokad med en annan tjej, men övriga dagar går bra =)

Är tyvärr snorig o tjock i halsen, men hoppas att det går över i helgen..

• Trikarn

LL: hmpppf fuskit med vikten måste jag säga!! Har kvar från Korall + det jag lägger på mig nu..*suck*

Skönt att få hjälp med ammningen..själv så yckte jag att det var jobbigt med alal dessa människor som skulle klämma o peta o trycka....

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3