Vintermammor fr Västerås 3
"#¤%&/())(/&%¤#"¤%&/(MIn tvättmaskin har pajat..har en sådandär med tvättmaskin och torktumlare i ett...o reparatören kan komma först efter nyår!!
=)(/&%¤%&()(/&%¤%&/()(/&%¤&/()(/&%
"#¤%&/())(/&%¤#"¤%&/(MIn tvättmaskin har pajat..har en sådandär med tvättmaskin och torktumlare i ett...o reparatören kan komma först efter nyår!!
=)(/&%¤%&()(/&%¤%&/()(/&%¤&/()(/&%
God jul, Feliz navidad / lisa, abbe o Korall
Hej hela goa gänget!
Hoppas att ni har haft en uunderbar jul
kanske har det tillkommit ngn bebis??
Själv sitter jag här 33+2 och slemproppen har nu släppt lite, pyttelite och har även värkar som kommer till ofrån..ska som tur är till BM under veckan... Har sagt att den måste hålla sig inne i mammas mage fram till den 2januari iallf =)
Fika hos Trikarn( lisa) och Korall på Bjurhovda på
FREDAG 12-16,30 Drop in =)
( Korall är dock lite snorig, räknar henne inte som sjuk då det är så lite)
*Lisa, magen o Korall
ja alla kommer när de kan, därav Drop in =) Svårt att hålla tider med små bebbar juh
Mi amore: Det behövs inte, om det inte är så att du har ngn skum craving =) Eller vill ha ngt speciellt Te...
Fika hos Trikarn( lisa) och Korall på Bjurhovda på
FREDAG 12-16,30 Drop in =)
( Korall är dock lite snorig, räknar henne inte som sjuk då det är så lite)
*Lisa, magen o Korall
* Mi amore
Psss..nu har jag beställt vagnen o den kommer nästa vecka!! aghhhh tror ni jag kommer sitta klistrad vid telefonen eller?? *woooiiii* apple-green blir det iallf =)
Har skickat adressen till era inbox =)
dillon. Lite hosta smittar nog ingen!
En solstråles mamma: Jag har haft skiten 1gg redan dottern o gubben likaväl...det var jättetufft! var inne 2gg på akuten med Korall-inte roligt alls! kanske därför jag "bara" har gått upp 10kg?? resten for lixom ut andra vägen??