Inlägg från: Trikarn |Visa alla inlägg
  • Trikarn

Vintermammor fr Västerås 3

Mi amore: min mage..jaaaaa den lixom blänker pga av alla bristningar...o tuttarna o rumpan o låren o jaaaa....vad ska man säga?? inte snyggt, men det är det värt!!

• Trikarn

Aran: Det känns så ibörjan, och det är så oxå!! man sitter där med tutten i vädret nästan jämt!
    Ang att känna sig nere, det kan vara dina hormoner som spökar, själva "lyckorushomonet" har nog börjat släppa och vardagen har tagit sin början..

jag helammade KOrall, mot min vilja dock- hon tog inte flaskan!! Denna gången, så ska jag pumpa ur från dag 1 ( när vi kommer hem från BB och amnings=(/&%¤&/&%¤&(/&/( tanterna där) och varva flaska med amning...

• Trikarn

sol och bad: Näääää oroa dig inte! nästa vecka kanske han inte går upp ngt alls!! eller gör som KOrall går upp 500g varje vecka =)

• Trikarn

Tack för idag =)

var jättehärligt att få träffa er igen, skönt att få Korall riktigt slutkörd- hon somnade som en stock!! Och Ida jaaaaa hon somnade på soffan hemma, så hon var också helt slut!!

Just därför jag älskar ¨vårat barnrum, även om det är halvfärdigt- det är bara att "slänga" in ungarna och låta dem röja loss

• Trikarn

Lillen06: tycker att det är svårt att hitta ngt ställe med mkt utrymme för barnvagnar..det bästa är nog Global Living, men de är nedlusade med barnvagnar hela dagarna..krävs nästan en kölapp för att komma in dit!

men på Hong Kong?? de med lunchbuffe uppe vid f-kassan är väldigt vänligt inställda mot mammor, tjocka magar och barnvagnar....De håller tillomed vagnen åt dig om du ska ta med dig mat!!

• Trikarn

Fika??? kvällstid UTAN barn ( med babysar såklart , men jag vill ha lite Korallfri tid innan nästa kommer)....

• Trikarn

bebisar är välkomna..=) vi kan väl sätta gränsen vid ett år
    mammor måste oxå få paus ibland!

Tycker vi kan ta på ngt mysigt ställe...vi kanske skulle ta o käka mat?? typ strike ellr ngt?

• Trikarn

Imorgon ska vi till Öppna Förskolan på skallberget om ngn är sugen att hänga på!!

• Trikarn

Lillen06: Jag tycker att POP har en som är mkt bättre...

• Trikarn

betalade ca 600kr..inte lika tuff som skip-hop men så himla mkt bättre!! massor av fack som dessutom går att tvätta ur enkelt!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3