Bilder på erat KÖK!!!!!
Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)
Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)
frulan-> Vilket pyssel, otroligt att ni orkade pyssla ihop alla kakelbitarna!!
Hos oss har också köksbygget med ikea-kök gått smärtfritt , allt var med och skåpen fick man snabbt rutin på att skruva ihop!
Jag är såå nöjd med mitt nya kök och ser det inte alls som något budgetalternativ! Själva stommarna och luckor,handtag,diskbänk och måttbeställda bänkskivor gick på 27500:- inkl. frakt. Det tycker jag är mycket prisvärt!
Sedan köpte vi vitvarorna på el-kedjan för 40000:-.
skrultetuffs: är jättenyfiken på ditt kök nu, hoppas vi får se lite bilder! Själva är vi i planeringsstadiet och ska göra om vårt kök i vår/sommar någon gång (då vi kan utnyttja altanen och grilla och så...). Luckor har vi så gott som bestämt, det blir vit Ädel från IKEA. Bra tips att lägga fokus på detaljerna! Ska kolla handtag någonannanstans då kanske. Har du några bra tips på shoppingställen för "detaljerna" då? Och vilka annorlunda detaljer har ni i ert kök?
Trådstartaren här =) Var ett tagsedan jag var inne här nu men vad kul att se att så många svarat! Nu e vi på G med vårt kök. Men har mycket att fixa innan köksinredningen kommer på plats. Har ännu inte bestämt vilket kök vi ska ha men ikea har många fina till bra pris =)
har bilder på vårat nyrenoverade kök i mitt galleri!
Linah: Fint kök! Och oj, vad avundsjuk jag blev på alla era skåp, vilka förvaringsmöjligheter! Just det kommer bli ett stort problem då vi gör om vårt kök *suck*. Gillade era stormönstrade tapeter också, läckert.
Alla ni med vita luckor och vitt kakel har jag en fråga till.
Blir det inte konstigt med nyanserna eftersom man kanske inte har exakt samma vitfärg på luckorna som på kaklet? Tänker att det kanske ser ut som man har smutisga luckor om tex kaklet är vitare...eller tvärtom.
Vi håller själva på att måla om våra köksluckor nu och vi har valt en vitkulör. Och är väldigt sugen på att sätta vit mosaik. Finns vitmosaik bara i en nyans?
Hur tänkte ni när ni valde??
Hoppas ni förstår vad jag menar...