• LinnSann

Bilder på erat KÖK!!!!!

Nu vill jag ha lite insperation och få se lite bilder på kök, sitter och planerar på nytt kök hemma nu. Har ni bilder i era galleri på kök så hojta till =)

• Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!
  • Linah
    mrs holiday:
    och ändå kunde vi lätt fyllt upp ett par skåp till

askungen:
    det är ju det som gör effekt, att det inte är samma nyans på det vita!
    mamma till Hannah 040320 & Hilma 060528
  • Linah
    mrs holiday: 2 av högskåpen är ju dessutom kyl/frys
    mamma till Hannah 040320 & Hilma 060528
  • chess

Askungen

Det syns faktiskt inte så stor skillnad mellan dom vita färgerna,på våra biler ser det grått ut men så är det inte utan vitt

Lycka till!

• Matriark

Härlig tråd och roligt att kika runt bland era kök.
    Jag har tyvärr inga bilder ännu, för vi renoverar, men när jag väl lägger ut vill jag lova att det kommer se annorlunda ut. Vi har nämligen kört hela köket i IKEAS RUBRIK-serie... svart!

Han som beställde åt oss gjorde iaf ett bra jobb. Allt var med, och sambon och jag monterar tillsammans utan problem.
    Vi fick lova att fota köket och åka till IKEA och visa han som hjälpte oss beställa. Han hade aldrig hört talas om nån som haft ett helt kök i RUBRIK

• Askungen

Linah & Chess: Tack för att ni svarade på min fråga. Nu fick jag en helt anna syn på det hela!!

• skrultetuffs

MATRIARK

Jag blev så nyfiken när du skrev att ni ska sätta in ett helt svart kök. Kollade lite på IKEAs hemsida men hittade ingen serie som heter RUBRIK. Väldigt nyfiken!! Kram

• Matriark
    skrultetuffs skrev 2007-01-09 00:14:23 följande:
    MATRIARKJag blev så nyfiken när du skrev att ni ska sätta in ett helt svart kök. Kollade lite på IKEAs hemsida men hittade ingen serie som heter RUBRIK. Väldigt nyfiken!! Kram
    hittade på "nyhet"
    Testar att länka
    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=2&langId=-11&parentCats=15576&productId=21889&chosenPartNumber=S89834781
  • m a m m a

en fråga.. om stommarna är vita och man vill tex ha köksluckor i björk färg, vad/hur gör man då åt stommarna så att de inte är vita? målar man över eller hur går det till?

• Johannah Ottosson

mamma:
    Stommarna har man fortfarande vita, men det finns täcksidor där stommarna syns, om du förstår vad jag menar. Men öppnar du luckorna så är hyllplanen fortfarande vita!

• skrultetuffs

Matriark-> Nu fattar jag...haha! Det finns så mycke på deras hesida att man blir helt snurrig. Konstigt dock att det inte finns med bland produkter A-Ö?? Jaja, grymt coolt i alla fall! Kram

Svar på tråden Bilder på erat KÖK!!!!!