• saraseal

Hästtråd! Se hit!

Det finns väl ingen hästtråd på familjeliv? Det saknar jag
    Jag finns på Bukefalos men det är så rörigt där tycker jag! Svårt att hitta.
    Så Välkommern hit alla hästintresserade!

Hur utövar ni erat hästintresse? Tävling, avlen, ridskola, trav, körninng eller vad?

Uppdatera gärna om resultat och saker ni ska göra så kan vi stötta varanndra och utbyta råd och erfarenheter!

Mvh Sälen =)
  • Svar på tråden Hästtråd! Se hit!
  • sigga

Solvei: Ja,det ska bli väldigt spännande.... Har sett några avkommor efter honom och jag är väldigt nöjd med det jag sett! Hi,hi..

• Solvei

Jag Tänkte ta Saigon på mitt sto i fjol, för han lämnar väldigt högställda avkommor (pratade med Tullstorp) och han är ju gör snygg tycker jag. Men jag bestämde mig för Flyinges hingst Richfield, men dagen för betäckning var han och tävla så på en timme måsta jag ändra hingst,,,,, så det blev Sandakan, lite kul och få en i hans första årskull. allra helst nu när han gick så bra på Bruksprovet och hans blod har visat sig vara ett av de bästa...

Plutten Augusti07 skrev 2007-01-19 13:05:41 följande:
    Min är dräktig med Don Romantic, har en avkomma e: Saigon. Funderar på att betäcka med Figaro i år....får se.
  • Catchie80

PluttenAugusti07

jag är bra? Dock inte med egen häst...

• Plutten Augusti07

Min hingst e:Saigon är väldigt högställd men ffa väldigt trevlig i temperamentet. Blir nog ganska stor, är ca 1.50 nu. Rör sig väldigt mjukt och bra, skritten är bäst faktiskt

• Solvei
    Plutten Augusti07 skrev 2007-01-19 13:07:34 följande:
    Jag funderar på att börja undervisa igen för att ha annat att tänka på, men vet inte om jag orkar......svårt att hitta "bra" elever.
    Har du så du kan undervisa hemma? Sätt upp en lapp på klubbarna runt dig.
    Jag saknar det där jag med, till viss del...... Inte allt strul på Ridskolor dock... men elever..
    Skulle vilja ha lite hemma eller så jag med....
  • Solvei

Plutten - kan du inte lägga ut lite bilder på dina hästar, skulle va så kul och se....
    Var bor du förresten?

När är han född, killen e: Saigon?

• Plutten Augusti07

Ja jag kan undervisa hemma, lappar är jag inte så pigg på . Bättre att det går genom kontakter.

• jojosmatte

åh, ni som är instruktörer...vart bor ni nånstans?

• litenkaka

Jag bor utanför Gnesta men har tyvärr ingen bra ridbana för närvarande. Åker dock regelbundet till täby.

Svar på tråden Hästtråd! Se hit!