Optimaltelecom???
Någon som nappat på deras senaste erbjudande??
Någon som kommer välja dem istället för telia??
För och nackdelar motages tacksamt.
Någon som nappat på deras senaste erbjudande??
Någon som kommer välja dem istället för telia??
För och nackdelar motages tacksamt.
jag tycker inte om optimal alls.... o de e svårt att gå ur..
exe jag trodde inte det var tillåtet att göra reklam och sälja saker här på fl......dessutom så har du på tok för dyra priser
jag säljer inte!jag refererar!!det är skillnad det!!
och det är väl inte helt fel att tjäna lite x-tra pengar som småbarnsförälder,sen om de är dyrt ,so what!2% till barncancerfonden
1%till mig i 6led ner så jag tror inte det hänger på priset utan mer på den svenska avundsjukan !att man verkligen kan tjäna pengar via mlm,men ge dig inte in inåt du inte tror på!!
föresten rix telecom och optimal !!är inte det reklam??
exe hm.....jo, kanske reklam, men jag reklamerar inte för egen vinning.
Jo, det är klart det är bra att tjäna extra pengar....det sälj argumentet använder jag med när jag säljer :-P
Och, nej....inte är jag avundsjuk.....jag tjänar pengar så det räcker ändå....gillar inte dessa pyramidsystemen bara....men visst, går en del av pengarna till barn....så är det väl bättre än PG one iaf
Tindrande: vad är PG one ???
Trynträ nej det är inte mkt billigare det håller jag med om men eftersom mina telefonräkningar nästan halverats sedan jag gick med i opt. telecom (kanske pga att vi inte ringer så många längre iof ;o) ) så väljer jag att binda mig till optimal...
har aldrig gillat telia direkt, där har jag råkat ut för en del skumma kundtjänstemän...
Håller mig till telia, min man hatar allt vad andra tele-bolag heter.
exe
Ingen försäljning här på FL!!!!!!!! Vi andra diskuterar olika bolag, en väldig skillnad.
du japp !!
jag säljer forfarande inget jag talar bara om vad som finns precis som dom andra! eller
Ihs73 PG-ONE är ett telecom företag som funkar som ett pyramidspel.....man ska värva andra för att tjäna pengar.....dom var med på insider när det hade ett reportage om pyramidspel....och jag kan ju säga att de hade en jäkla massa konstigheter för sig....
exe
OK! Men av det du skrev så skulle man kunna tro att du ville sälja
Nu har jag ringt för 4:e ggn och sagt att jag inte ska ha det.
Äntligen.
Varje gång jag ring så har dem bara tjötat på, men e hela månad gratis.
Hur kan du säga nej till det???
Jag kan, vill och gjorde detta.
Bäst att se hur de blir för alla andra sen kan man byta när man vet mer om hur det kommer bli i framtiden och när vi har bytt vårt telia bredband.