• TellaS

Planerar barn i Umeå

Hej svej brudar! Får ma hänga på här? Flyttar till Umeå nu på fredag!! :)

• TellaS

Cilota: tackar! Känns spännande att flytta.. verkar jättemysigt i umeå!!

• TellaS

Cilota: Flyttar pga skola. Pluggar till socionom :) och sen så verkar Umeå hur fint som helst.. en lagom stor stad, med mkt att hitta på! Passar oss perfekt. Några tips om Umeå kanske? :)

• TellaS
    Cilota- Japp, det va vi som skulle flytta dit. supermysig lägenhet.. lite nära vägen men det får duga.. hoppas det inte hörs så bra in när det är mkt trafik..

hehe, det e lugnt.. inte lätt att vara kreativ på en tiskväll :) nu ska jag ut me lillvoffen en sista gång>! ha en bra kväll!
  • TellaS

gomorrn tjejs! :) Sitter på jobbet och degar.. Ikväll ska vi packa in alla kartonger å möblemang i lastbilen..sen är det storstädning som hägrar.. sköj :S

zmurfan- hehe, det va illa om du bott så länge i umeå ;) Nej, jag får ta mig en rundtru kring stan.. kanske koppla på ngn form av gps så jag inte går vilse..har inte den bästa lokalsinne. Hittar typ till Åhlens :)
    Är inte med i ngn sida för sjalbarn (men jag kommer bära mina i det) ... vilken sida kan man skapa sig ett nick på?

UmeåElin- Tack!! Kul att lära känna lite nytt folk :)

• TellaS
    UmeåElin- mjo.. fast jag skulle nog känna mig mer som en turist om jag gick guidad tur a la sällskapsresan i Ume :) tss.. men men.. man lär ju sig me tiden.. som tur e så har min sambo en gång bott här så han får väl visa mig runt..

På tal om julbak så är jag GRYMT sugen på lussekatter!! Blir inte så mkt bak för mig iår.. har så stressigt!! :S
    Men en å annan pepparkaka ska jag nog köpa mig å snaska på.. min hund är helt frälst pepparkakor..hehe..hon blir som snäll då ;)
  • TellaS

Jag trodde att jag hade stenkoll på min ÄL men nuöär allt i ett tjorv.. får vänta tills nästa mens å börja om då.. vet inte ens när jag ska ha min mens längre eftersom min ÄL va mkt senare än beräknat!

ärsh.. he bli så :)

• TellaS

va ska ni göra på nyår? är det ngt som händer i stan??

Svar på tråden Planerar barn i Umeå