• TellaS

Planerar barn i Umeå

Imorgon ska jag ge mig ut i mellandagsrean-vimelt.
    ngn som har hittat ngt än? :)

• TellaS

aha! okey.. va synd. men jag ska ge mig en chans å se om jag hittar ngt skoj..annat så är dte rätt skj att armbåga sig fram bland alla andra shoppingtokiga där ute :)

när har du BIM?

• TellaS

ja just de..tsss.. I forgot

jag har BIM den  2 jan... så jag hoppas.. tror jag.. ;)

• TellaS

Sprang en stund på mellandagsrean också, hittade dock nästan inget.

men vi köpte iallfall två nya badrumsmattor, duschdrapperi, skor, leggings, två linnen och lite andra smått å gott :)

nyår va kanon föresten! Invito är ett riktigt snyggt ställe :) Blev tjenis me vakten också så jag får komma förbi i kön nästa gång jag vill dit å partaja :) ah, men det va verkligen toppen, god mat och trevlig personal! :)

• TellaS

Ingen tant ännu!!

vågar inte hoppas :)

ska till bm me karln vid fem å ta gravtest

• TellaS

negativt gravtest . Ingen mens :S Boka tid hos bm på tis kl nio.. har inte mensen kommit då så MÅSTE jag ju verkligen va grav :)

• TellaS
    UmeåElin- japp, helt gratis.. bättre att göra där faktiskt.. tycker gravtest e så svindyrt, skär sig i plånkan varje månad :)

ja, håll tummarna.. fast jag vill inte hoppas för mkt heller...
  • TellaS
    zmurfan- va jobbigt! Jag har också lite flyttbar mens.. så det är mellan tummen och pekfingret jag räknar på att min bim är idag, kan lika gärna vara imorrn eller i övermorrn.. :S därför har jag inte så mkt förhoppningar...

har ändå bokat tid hos bm på tismorgon för ett till gravtest, för har inte menesn kommit måste  jag vara gravid
Svar på tråden Planerar barn i Umeå