Planerar barn i Umeå
ja men vi måste väl följas åt??
även när vi alla blir gravida???
ja men vi måste väl följas åt??
även när vi alla blir gravida???
bim på lördag
fick mens IGÅR???!!! helt sjukt..kan en cykel verkligen ändras sådär på en månad? skulle ha mens på söndag nu som kommer den 3:e och nu fick jag den nästan en vecka tidig...låter helt sjukt!
hellu chicks
jag ligger hemma å är dösjuk..min sambo är 25 mil bort å jobbar så vi kommer inte ses idag..lagom deprimerande..well...jag har ju mina äppelmunkar iallfall
hoppas ni får en mysig dag...
btw; trötthet å metallsmak.. va inte det symtom?
välkomen till vår lilla tråd
jag har nyss ätit en äppelmuffins och spelat på csi training camps spel på internet..skitskoj, men det är rätt så svårt! Får en massa söta sms av Jimmy...åh, man blir så kärlekskrank när man ligger här
åh, imorrn ska vi på Victor å käka!!
Satt ju ensam å sjuk under alla hjärtans dag så nu ska vi ta igen det imorrn med först bad å mys på iksu spa å sen middag på Victor! *längtar*
Sen så troooor jag att jag har äl nu..
ha en fin dag tjejjor!!
kramar
oh my va iksu spa var fint!!
men inget victor blev det.. vi ska ta det på hans födelsedag istället, hela kroppen var helt mör av att vara där och luffsa i badrockar
så det blev pizza, godis, mys i soffan och film..
hoppas ni har haft en bra helg!
grattis!
hem..jag e bara 23
snart...
tyvärr, köpte mina på billigatester.se
köpte ett gäng äl-stickor men jag tyckte det kändes så överambitiöst med dem så jag har lagt dem i en låda...du kan få allihopa för 10 spänn
hihi
ozzan: jag har GLÖMT varje morgon stickrona..j*vla jag.. ska skicka idag.. är tidsoptimist på morgonen och hinner aldrig få med mig allt.. om huvudet inte satt fast hade det varit borta för längesedan!