• TellaS

Planerar barn i Umeå

vi har då bord på Invito, men jag tänkte mest efter det, om man ville partaja lite :))

• TellaS

jasså, ska x3m ha ngt galej.. hm.. bara det inte är en massa smått som springer runt. Blir det för mkt stoj så blir jag bara trött :S

ja, det ska bli så skönt att slippa stå å förbereda mat i flera timmar, nu kan jag bara koncent´rera mig på vininköp och mig själv :) + fixa till va karln ska ha på sig.. *s* han blir så stressad när det är ngt stohej så jag får agera påklädnadsdam.

• TellaS
    Cilota- Men jag fick höra att vi hade bord mellan 17:30 - 20:00 sen så skulle andra middagsgäster komma (!!??) låter lite skumt att man bara få va där under ett visst klockslag?!
  • TellaS
    Cilota- Nä, kanske man får knata hem, dricka lite vin där och sen gå ut igen. Kanske man kan då höra med Invito om man kan få komma in sen eftersom man har varit matgäst (!?) I dont know.. men men.. annars får man försöka komma in någon annanstans :)
  • TellaS
    Cilota- haha! eller hur, på me solglajjerna a la´ Greta Garbo och glida in :P
  • TellaS
    Cilota- ja men visst. Få känna sig lite speciell liksom :) herregud va mallig jag ska va då..tss.. =)
  • TellaS
    Alvalie- Jag e också superfärsk i umeå. Känner knappt någon :) Så jag e också sådär desperat sökande ;) hihi..

Vi är nog i det där stadet "blir dte så blir det" det kan bli så krystat om man har bestämt å "jagar" fram en graviditet.. iallfall för oss
  • TellaS
    Kickan 84- Jo, jag kan tänka mig det :) Hur länge har ni hållit på?

Alvalie- Vi har ju inga barn alls så det e klart att det känns spännande, men som sagt, jag vill inte hoppas eller planera för mkt. Jag går ju också i skolan så helst vill jag ju bli klar me den. jag både pluggar å jobbar faktiskt så det känns skönt att få träffa lite nytt folk lite överallt nu när man är nykläckt i ume :) vad ska du göra här då?
  • TellaS

kickan 84- Ursh då! lät inge skoj alls

• TellaS
    kickan84- jag håller tummarna för er :)

*rap* ursh, är dte ngn fler än jag som har ätit  totalt för mkt mat under jul..? Jag kan knappt stänga jeansen längre :P
Svar på tråden Planerar barn i Umeå