Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
www.fousfiness.com/svenska.htm ga in ije o skåda!
potatis gratängen är goooood..eller va KaijaMaija?
Nå ja tsendär ju Gun na liiti, så ja kan noo ta kontakt tå vi (om vi) kombär oss så langt i planeerase.
Karttu: he låter bra...
Men ska vi ta en lödag den 25 feb
eller 28 en onsdag kl 18
Eller vad tycker ni???
Tidigare???
Jasså FöusFiness. No comments, ja e no me. Ja känder å Gun.
Ede me 100 pers he ir om man har langboole i fd föuslädo å tär har int o rikti bra värma på vintern...men vi kan väl bestäm datum föst å si ho mang vi var så kollar Karttu tå ho mang o kan ta ha dan? Annos dambar vi åv nadestans sama dag. He ir väl hede datum nu ti föst som vi måst slå fast.
Ja ir i skola både 16 o 17 i feb o mars, men he ir på dagtid. Tycker no dähä ska va på et kväld, ele va?
Vi ryms jo fleir ba int vi tar me na bååne. Å åv erfarenheit åv msnträffen på Strandcamping kan ja sej at man händar knappt tala me nar om man har bååne me. Gun har trangt å myki prylar så tär var e no båsot me na småungar. Sori.
Helst lördag....mang har ju program in i viko
Ja e ju no me ja å...
fast ja sku röst på en fridaskväld ja... Fast int e he så stor skillna. Bara gubbi vejt åv i på förhand ba et a "måst" ha båni sett...
Men en kväld måst i ju nästan va, fö ti som jobbar elde dylikt kan ju int koma om i e dagtid.
beibikär: halder me de angåend båne...
Ja fredagskväll eller en onsdagskväll röstar jag för.
trollensmamma : samma
Esse,ja he låter nog bra he å för min del.=)
Fredag el. lördag låter bra.Feb. låter bra.