Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
ja e no o me på va som helst nästan!!
Ja sko no vaa me ! He sko va så roli ti få rååk er "live" ![]()
Ja e no å mee - bara ja int ligger på bb så
För att få igång dehär så kan jag koma me na föslag så får ni ju säj va som e heilt uteslutet.
Ut o äta naastans i Jeppis.
Fara på na teaterreiso ev äta nan bit.
Fara ti na simhall o äta sedan tex tropiclandia.
Shopping i Kokkola el Vasa o äta sedan.
Man behöver ju int fa så langt ti träffas helder.
Ni sir ju att allt gar ut på ti äta fö me men kom me na meir föslag nu.
I fjol va jag på ett häftie party. Hon som hadd e hadd två som demonstrera rosenseriens produkter. Så fick vi fotvård o massage. Alldeles underbart! Sen åt vi o drack gott.
FL- träff låter kul,e no me på he å.Ut i ita nastans låter ju bra eldä hede om shopping i Vasa eldä Kokkola tycker ja...=)
Andra förslag??
Men KaijaMaija! No finns e intressantare än rosenserien, ja hört om nar som had sexlekskasparty fö kvinnona! He sku va na he
Å så finns ju Kivitippu, tär kan man väl sema å ita å?
Men matn har de i stan å, vi kan fa å ita vartsomhelst, kanske et kabinett så vi kan tala bäter?
Ele om vi ba ir några så sku vi fast kuna va heim vi nar? Hi får ni no koma ba ni sejr til dan fyri så ja händra plock undan bråte mett liti...
Men ja had faktist tänkt at i somar sku ja kuna ställ til me grillkväll som knytkalas, fö om man var mang ir ju somarn bäter såleis...
Jaja, vi får funder vidare. Men bastu å mat, he sku va rama he!
Ja hödu Beibikär hede slår ju no allt
.
Bastu å mat tycker ja låter bra. Grillkväll hör ju no somarn till. Om vi ska träffas nu så var e väl int he. Jag o Sindi va från arbeiti fö mang år san på bastuflotan vi strandcamping. He va kul men he kosta ju int na för oss tå.
He va nan som tyckt att vi nit sku behöv hyr buss så att fa ut o äta i Jeppis o ta ett kabinett sku väl va bra. Annos kan man väl ta ett kabinett o äta tär o ha nan som förevisar na tex rosenserien eller sexleiksaker
.
Sexleksparty...ja ni he sku va he...eldä ska vi ta green-house party iställi...??=)
Ti sommarn gar e ju bra med grillafton..kanski vi bara sku fa ut i ita nu tå nastans...???
Mat gaar ju alltjämt hejm o vaför int sema na meter fösst - simhall finns e ju i varinda staad. Men itee me ett kabinett ir noo bäst om man vill rååkas fö ti rååkas, fö ti siti mitt i byllo på na restaurang ir ju ganska styrjot.
Vi har noo stoorin bastu jär vi oss å o några stoolar ti siti på, så ja bjuder noo ut mett hejm som samlingsplats jag å!
Jag e ju fö etasi så om e var na sånt e ja me.