• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • Mirremama

Låter bra tycker jag, jag har alrig ens varit till Esse Förvånad så för mig blir det åtminstone en upplevelse!

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Trollens mamma

Jag är no mee på ti koma ti Essi.
    Fast jag lämnar gärna hejm bååne...tycker he är liiti svårt ti umgås om man har bååne ti skåda ett på sama gang.

• Hååning

hej hej får man fråg ho mang ska tiid??

• Karttu

Bistäm åpåå he ni bara! He ir ju roolit om ni vill ti Essi!

(fast iofs, vem sku int vila koma hiid?! )

Ja har fösteji att e ir ganska dyrt tär, åtmisntone ryktas e he, men allt ir ju relativt.

• Mirremama

Hååning: det vet vi väl inte hur många vi blir, jag hoppas på många, är så nyfiken på alla som rör sig i tråden!

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • LCroft

Kommer gärna också med om jag får det att passa in med när gubben är hemma, tar alla tillfällen i akt att inte behöva ta nåt barn med mig

• Luffarmor

Essi vaarför int?

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....
  • Elton o mamma

Jamen, då slår vi fast Essi tå.... Nu måst vi ju bara koma överrens om när.... I mars ? Men när i mars? Vilken veckodag och vilken tid??? Jag tar inte Elton med. Han e så duktig o jag sku gärna vilja visa upp mitt gulletroll, men mamma är egoistisk. Slipper man en gång för sig själv så vill man gärna sitta och umgås i lugn och ro....

• Luffarmor

Ja tror int att Rasse får koma me nu helder... Lika egoistisk som Eltons mammaGenerad. Men vilken dag o vilken tid...

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....
  • Hååning
    Karttu skrev 2007-01-22 11:34:59 följande:
    Bistäm åpåå he ni bara! He ir ju roolit om ni vill ti Essi!(fast iofs, vem sku int vila koma hiid?! )Ja har fösteji att e ir ganska dyrt tär, åtmisntone ryktas e he, men allt ir ju relativt.
    He e nog liti dyrari tä än på ade ställe. Jag undra ho mang e blir fö he ryms ju int så mang....sku vara kul att koma...
Svar på tråden Öb-tråden-träffar