Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Låter jättebra, tack ska du ha Beibikär som har hållit i trådarna och ordnat!! Nu börjar jag bli lite nervös, har ju aldrig träffat någon av er! Men vad ska nu inte ni vara lika trevliga "live" som här... ![]()
mirremamma: Inte är du ensam om att vara nervös
atten ja dricker int kaffi na tid på dygni ja...
ja e van ti var uta tå ja int e na kaffidrickar ja!!
dricker int heller kaffe..
he låter no riktigt gott hede...väntar med spänning på fredan...
solrosen. egentligen dricker ja i princip int kaffi naagang, heldä, utom om ja e jättejättetröitt men äntå måst vara opp. men he måst vara på fömeddan i så fall
.
Oj va kul tå vi er sådee langt nu... Snart e de fredag o då får vi äta gott o träffas o prata skoj! Vi ses snart! Tack nu allihopa som har hållit i trådarna och ordnat!
Jaha, tå måst ja no meddel at Atten å Solrosen får int koma na, fö man MÅST drick kaffe, 3-4kopp minst!!
Näää, såklart får ni ta nana iställi, kaffe ingar ju i prisi så tå gör säkert te he å, ele et saftglas gar säkert ti få å.
Ho va no så glad åt at vi ska koma å vila veta va sjakk vi ir, å tå ja sa at int vi veit he sjölv helder så fundra on at vi måst få tid ti tala tå, at int böv vi na underhålling, å vi får va priisiiis så läng vi vil, ho stänger baket ås tå vi har fäädi...
Ska bli bå rolit å gott!!
E så harma att ja int kan koma na....
fåsi om ja int sko få fixa na sköitar så ja äntå sko
kona koma!!
He sko va så rolit ti råk er,vissa känder man jo...
men int all ![]()
ni ska veta et vi sku egentligen ha fe ti ikea å shoppa ti husi på fridan-lördag, men vi ändra oss fö de he träffen!!
så känn är hedra!! Vi satsar på ti fa ti nästa helg iställi. He int så bråt me ite ikea egentligen, men vi ska ha kolla på na kakle på et ställ å så sku vi måst byri bestäm oss fö na badrumsinrejdning.