• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • jussistjej

En vakeran dag sko vi no vila sii handi dold talangen diin Lilla my;) men int iss vi ta e imåro!

• Labolina FI

Måsta va å skåda va i riktit va fö folk som sko me ida.
    No ska ja laga me o sova så ja orkar saan ikveld.

• Mamma åt Issa

Hejsan...ska bara skriv att ja o millami kommer nog ikväll men d kan tänkas vi kommer lite försenade...
    Gubbi min kanski hamnar på liiti övertid o så har millami na ärende hon måst göra...

MEn vi kommer så fort vi hinner förhoppningsvis före 6

• rina78

Flickona ta nu en massa bildre som ni publicerar tåsan så vi som int slapp tid na (för at vi e så armadi uppteiji *huh*) får skåda huleiss ni hadd e .

• Herbina

Jag ska läsa imåro hur kul ni har hadd i...ja e grön av avundsjuka,  tå ja siir framför me hur rolit ni har i
    Jaa he sku vara så kul ti sii fotona från träffen...så hoppas!!

• Elton o mamma

Hej! Oj va vi har hadd e trevligt. Alltså va he finns myki trevliga människor, som man int har en aning om att di e så dee skojo o liika taso som ein sjölv Oförglömligt! Trevligt ställe och jätte god mat! Tack för mig!

• Lilla My i Finland

Jaa,ni som int va me så missa no naa! Kul ti råkas o si vem man talar me på dagana!

He e ti böri funder på nästa träff nu tå!

• solrosen83

Tack för igår!!!

No hadd vi kul.. ja skratta så ja hadd allt sjuk magamuskle tå ja kom hejm... Ni som int va me missa no na. Trevligt sällskap å goan mat...

Ny fick man ju liti ny ansikte på vem folk je e.

• mimo80

Tack för igår!!!!He va no roligt ti sii er all!!

Svar på tråden Öb-tråden-träffar