Inlägg från: Prins William |Visa alla inlägg
  • Prins William

pimp my hyresrätt!

eilema-
    jag har fixat till sovrummet idag!!!!! tapeter alltså svart fond resten vitt!! jag köpte "easy up" tapeter! aldrig provat det! men han sa att det e det bästa!

NÅN som erfarenhet av sånna tapeter???? "easy up"

Hoppas du hittar nåt fint nu eilema!!
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-07 14:31:42 följande:
    Prins William: Oh vad skoj! Vad är easy up tapeter för något? Jag hittade tapeter!!! Sååå glad!! Min ena kortvägg är täckt av vita garderober, så den får vara som den är. De 2 långväggarna får beiga tapeter och sista kortväggen, där fönstret sitter, blir brun med ett beiget mönster i. Ascoola!! Köpte även gardiner till rummet. Panelgardiner. Ett par beigebruna och ett par vita som ska sitta omlott. Och ett bäddset till min säng. Nu vill jag bara börja!! Hoppas mamma kan ta Theodor i helgen så jag får fixa allt!
    Det låter jätte bra ju!!! FINT!!! I vårt sovrum så ska det gå i svart/vitt ALLT i sovrummet! jag har lite bilder i galleriet på lite saker jag vill ha...."vill ha grejer"
    vad tror ni...kommer det bli fint tro...
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-07 18:01:23 följande:
    Prins William: Svart/vitt blir nog jättetufft!! Mitt sovrum ska gå i vitt, beiget och olika bruna nyanser. Fina grejer i galleriet! Tycker absolut ni ska satsa på Malm sängen, den är finast! Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    Dom färgerna du vill ha där har vi i TV rummet!! äslkar dom färgerna med!!
    Visst skulle MALM sängen passa bra!!! den ska det nog bli! o den avr inte så dyr heller då man skulle ha den i vitt!!!
    Kolla du i före o efter bilderna??? på min hall?? e det sånna hyllor du vill ha eller stoora "lackhyllor" som Ikea har??
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-07 18:47:37 följande:
    www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...Provar att länka. Sån här menar jag. Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    Japp det var sånna oxå jag tänkte på! Två st vita ska jag köpa! till sovrummet. har en svart/brun ovanför data bordet och sen tre bokmönstrade i Tv rummet!
    dom i Tv rummet vill jag helst ha lite mer brunaktiga...typ betsade, fast det vet jag inte om det funkar.....men men! DOM hyllorna e BRA tycker jag!
    Dom har jag bara sett på IKEA!
  • Prins William
    mrsbygg skrev 2007-02-07 19:31:42 följande:
    hua, shoppat lite idag lamskärmarna var så klart slut..så får leta efter andra!!men beställde iaf tyg till gardninerna som vi ska ha i sovrummet..1200:- gick det kalaset på  helt galet dyrt, men men..enda jag hittat hitills som passar någolunda in!
    ojdå...det var "billiga" men vill man så vill man! SÅN e jag me!!

JAG har hittat dom FLESTA min gardiner på tradera!! så där tycker jag ni ska kolla!

JAG VILL TAPETSERA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-07 20:25:46 följande:
    Ingen som vet om man får det som behövs för att sätta upp lack-hyllan eller om man får köpa tillbehören vid sidan om? Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    ALLT medföljer!! iallfall om man köper den i butiken
  • Prins William
    vilda12 skrev 2007-02-07 20:59:20 följande:
    Min hyresvärd kommer nog inte bli helt nöjd när jag flyttar en dag.. har målat/fixat om överallt typ! Helt utan omtanke för kommande hyresgäst! hehe..I köket har jag målat vinrött (hatar kök.. särskilt sånna som ser ut som kök.. blå-vit..kräx!) och limmat bladguld över en ful bård. Till det har jag chockrosa bord, stolar och soffa, och textil i lila, brunt och lime! Letar efter cool vaxduk att klä in köksluckorna med.. nu är dom gula :( skall måla några utvalda luckor med griffeltavlefärg med.I hallen, som är låångsmal, har jag målat breda ränder i beige/grå och mörkbrun..sovrummet har en brun fondvägg med en stoor cirkel i bladguld.Lillans rum är ljuslimeaktigt. kan man säga solgrön??I stora rummet har jag så mycket grejjer att väggarna fick stå tillbaka.. blev gråbeige.. annars hade det bara blivit föör mycket!rolig tråd förresten.. har så klart inte orkat läsa hela.. (få se om nån orkar läsa mitt låånga ointressanta inlägg:P)
    hihí klart man orkar läsa!! men jag e lite besviken jag vill ju se BILDER på hur det ser ut hihi så fram med lite bilder!!
    Jag hatar oxå KÖK...speciellt lägenhetskök! URK!!!
  • Prins William

JAAAAAAAAAAAAG hatar SNÖ!!!! det e värsta snökaoset här !!! jag som ville hämta mina tapeter! men jag sätter mig inte i en bil nu!!!!

saaaaaaaaatan!!

• Prins William
    eilema skrev 2007-02-08 10:29:19 följande:
    SAMMA HÄÄÄR!!! Jag har massor att göra ute idag och jag MÅSTE iväg. Måste köpa alla tillbehören till tapeterna, klister, spann osv... Och jag har ingen bil. Får gå med sakerna och vagnen med sonen till bussen.. Jag hatar snön... Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    usch!! med buss o allt!!! ta det lugnt om du ska iväg!!! så du inte halkar eller nå!
    har sj halkat o har såååå ont i svanken...svanskotan AJ!!!
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-08 10:36:05 följande:
    Prins William:  Hehe ja då, jag ska ta det lugnt. Ibland tror jag att jag är den mest envisa personen i världen. Gravid i 7:e månaden, men ska ändå göra ALLT precis hela tiden DIREKT och inte vänta på något eller någon. Själv ska jag göa det med. Haha! Det är bra, viljan finns. Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    hahah, sån e ju jag med!! fast jag inte e gravid då! men här så SKA det göras PÅ EN GÅNG!!! men jag hatar verkligen snö så jag törs inte köra MEN jag VIIIIIIIIIIIILL
    o självklart så ska jag göra allt sj hihi
Svar på tråden pimp my hyresrätt!