Inlägg från: eilema |Visa alla inlägg
  • eilema

pimp my hyresrätt!

Nu är jag hemma igen. Det blev inget tapetserarbord, var inne och kände på det men det var alldeles för tungt och stort.. Undrar hur jag ska få hem det. Däremot är hink och klister, pensel och tapetrivare inköpt nu så nu har jag allt jag behöver för att börja forutom bordet!

Prins William: Jag var inne på Åhlens idag och tänkte på dig! De har fått in massor med fina kuddar och massa annat bara i svart och vitt!!

Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • eilema
    Prins William skrev 2007-02-09 16:02:01 följande:
    tjooohooooo jag har HÄMTAT tapeterna nu !!! så nu ska det börjas IMORRN o tapetseras!!! *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    Wiiiii vad roligt!!! O jag har fixat skjuts för att hämta tapetbordet om en halvtimme och barnvakt i morgon så i morgon ska jag med tapetsera!!!
  • eilema
    Prins William skrev 2007-02-09 16:21:41 följande:
    eilema skrev 2007-02-09 16:04:36 följande: Wiiiii vad roligt!!! O jag har fixat skjuts för att hämta tapetbordet om en halvtimme och barnvakt i morgon så i morgon ska jag med tapetsera!!! Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)hihi JAAAA jag e sj imorrn jag med!!! William sover hos farmor o farfar o fredrik ska på svenska rallyt.ska bli så skoj o se hur det kommer att bli sen!har du tagit "före" kort nu???? det måste du ju!!!! *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    Hihi ja det ska jag göra!
  • eilema
    Prins William: Är du nått nervös för i morgon? Jag är skitnervös! Har bar tapetserat ett helt rum själv en gång förut, så jag är rädd att göra fel. Detta måste bli snyggt gjort!! Men jag lärde ju mig hur jag ska och inte ska göra sist.. Så bara jag tar det lugnt och är noggrann blir det nog snyggt. Mamma skulle komma hem runt 12 snåret visst, så då tar hon Theodor. Sen börjar jag direkt. Vill hinna färdigt innan det blir mörkt. Tror du jag hinner? 15 vårder ungefär på de vanliga väggarna, och 5-6 vårder på fondväggen..
  • eilema
    Prins William: Äääääh, tyst med dig! Klart jag hinner!!!! Hahaha, optimisten Sofie i farten igen, sällan hon kommer.
  • eilema

Skickade förresten iväg beställningen till Ikea igår! En lack-hylla i bok, 2 likadana sänglampor väggarna ovanför barnens sängar och en annan lampa som ser ut som en kub i glas att ställa på ena byrån. Och det stod att leveransvecka var vecka 7 så de borde komma nästa vecka! Skoj!

• eilema

Man får ju hålla sig under 20 kilo sammanlagt på paketet när man beställer från Ikea med så man inte åker på frakten på 500 spänn ist för 100 typ.. Är fler lampor jag vill ha därifrån till storarummet och köket samt fler lackhyllor till andra rum, men det tar jag sen. Tycker 500 spänn för frakt är lite i det högsta laget när man inte beställer möbler och grejer för flera tusen...

• eilema
    Prins William: Jag är FÄRDIG!!! Och jag är såååååå nöjd och överdrivet jätetstolt som gjort allt själv!
  • eilema

Här kommer bilder på min fiiiina tapet!
    Det är ingen fläck på väggen IRL utan den kommer från kameran eller blixten eller något.
    HPIM5067.JPG

HPIM5068.JPG

• eilema
    Prins William: Hihi taaaack! Jag är lite förvånad hur fort det faktiskt gick! Ett par timmar på lördagen och ett par timmar på söndagen, sen var det klart. Och inte ett enda psykbryt fick jag heller. *asg*

Kom igen nu, nu får du också börja så jag får se lite resultat!!!
Svar på tråden pimp my hyresrätt!