• orzia

Bröllopsklänning för gravida?

Hej
    Undrar om ngn vet vart man kan få tag i bröllopsklänning för gravida?
    Om det finns ngn hemsdia? Har letat men ännu inte hittat nån?
    Inget datum planerat än men vill kolla upp det

• Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?
  • orzia

mor64
    tack för tipset,ska kila förbi där,, lär nog ändå inte bli ngt under min graviditet

• Mor64

Orzia, man ska aldrig säga aldrig... Det finns ju en fördel med att det blir innan, bruden blir inte så onykter (hahaha) och hela familjen får samma efternamn från början. Dessutom slipper ju fadern gå iväg och skriva på ett papper, himla bra argument att använda! (såg minsann vad du skrivit i Lund/Malmötråden! Säg till om du behöver fler bra argument, ska nog komma på något!

• Hilti

Jeg hadde en "vanlig" Nixa klänning og var gravid i v 23. Bild finns i galleriet.

• orzia

mor 64
    *Ler*
    okej ja ska erkänna,,ja hoppas på ett bröllop innan bebisen e kommen men i så fall måste de hända innan våren vi vill ha ett vinterbröllop i fjällen,,men måste ha en massa argument inför killen, han kommer bli helt oförberedd

• AnnaGabrielle

Hej!
    Hur mycket får den kosta?
    Jag sydde upp min brudklänning och gifte mig i 7:e månaden.
    Den kostade drygt 5000:- med liten väska till
    Jag tyckte det var ok, vi sydde klart den 2 dagar innan bröllopet.

• orzia

annagabrielle
    priset får inte vara mer än 10 tusen för klänningen o skor o allt till,, de blir nog en uppsydd trots allt,har en liten drömbild om hur ja vill ha den,,men hittar ja en färdigsydd så e de perfekt =)

• Mor64

Orzia, man kan väl åka skidor i fjällen fram till i april? Isåfall har ni ju jäääättelång tid kvar! Allvarligt, köp en ring till honom och fria på ett jätteromantiskt sätt! Ska mycket till innan han svarar nej då..

• orzia

jo i för sig kan man det
    Hrmm ja försöker komma på ngt sätt o fria till han men vill göra det lite avskilt så han inte blir pressad av allt folk runt omkring,, "problemet" e att vi inte ens e förlovade,o det e detta som gör mig lite osäker..

• Mor64

orzia! Förlovar er gör ni ju när du friar och trär ringen på hans finger (du ser, jag är helt inne på den melodin!) och sen gifter ni er. Det finns ingenting som säger att man måste ha varit förlovad si och så länge - nä, strunta i allt vad konventioner heter!

• orzia

mor64
    hrm hrm ja du har så rätt,,men ja har alltid levt i min lilla värld om att ja vill va förlovad i ett år innan ja gifter mig,men får nog rubba på det,, *ler*
    ska i alla fall se va han säger när ja står där med ringarna,,han kanske säger nej,men ska snabbt in om till malmö o kolla klänningar innan ja åker

Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?