• orzia

Bröllopsklänning för gravida?

Hej
    Undrar om ngn vet vart man kan få tag i bröllopsklänning för gravida?
    Om det finns ngn hemsdia? Har letat men ännu inte hittat nån?
    Inget datum planerat än men vill kolla upp det

• Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?
  • Mor64

ärtprinsessan, jag vill också se fast jag är gift redan! Finns det ingen möjlighet att du skulle kunna lägga ut en bild i ditt galleri? Den lät så himla spännande, din klänning!

• ärtprinsessan

Jag lägger en bild i galleriet

• Mor64

Jag med! Var precis inne och kollade!

• ärtprinsessan

Haha, nu kände jag mig paranoid, men vi har kommit överens om att inte avslöja för mycket om varandra på nätet, maken och jag

• orzia

de förstår ja heltt klart, den va fin men inte riktigt vad jag hade tänkt mig..
    Men tack för du visade

• ärtprinsessan

Ingen orsak, orzia! Lycka till med att hitta din klänning när det blir dags, det var härligt kitschigt att gifta sig med magen i vädret

Jag är inte hundra på om jag vill sälja den heller, det var en väldigt rolig dag, och vem vet, en gång kanske jag får för mig att agera tvåmannatält i något rollspelslajv

• Mor64

Du, den klänningen gillade jag! Mycket snyggare skärning fram än den klänning som jag hade!

Och det där med anonymiteten tycker jag att du har helt rätt i, jag skulle aldrig lägga ut mitt ansikte någonstans på nätet. Har funderat mycket över att jag har bilder på min son här, men det känns mer anonymt på något sätt. Hmm, får kanske fundera lite mer över det.

• orzia

mor64
    blir nyfiken på din klänning =)

Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?