Bröllopsklänning för gravida?
Hej
Undrar om ngn vet vart man kan få tag i bröllopsklänning för gravida?
Om det finns ngn hemsdia? Har letat men ännu inte hittat nån?
Inget datum planerat än men vill kolla upp det
Hej
Undrar om ngn vet vart man kan få tag i bröllopsklänning för gravida?
Om det finns ngn hemsdia? Har letat men ännu inte hittat nån?
Inget datum planerat än men vill kolla upp det
Orzia, visst hade du tänkt dig att du skulle vara gift en viss tid innan du blev med barn också?
Så tänkte jag iallafall, och jag och min man (vi gifte oss i påskas) skulle ha gift oss i november i år, med stort bröllop och allt, om inte jag kommit i "klimakteriet" förra året i december (trodde jag, ja!) vilket visade sig bli en liten Jakob i juni i år. Det är bara så, livet blir aldrig vad man tänkt sig, och tur är väl det iofs, så man skakas om lite då och då. För övrigt hade vi bröllopsfesten på Ringsjö värdshus - vilket KANONSTÄLLE!!! Så blir det nu inte fjällen för er rekommenderas det stället varmt! Det finns en liten söt kyrka i närheten, vi vigdes dock inte där utan i rådhuset här i Malmö (vilket är en annan historia, men den tar vi inte nu!
mor 64
Vad mysigt
ja håller med livet blir inte alltid som man ville i sina rosadrömmar man hade som liten *s*
Hade inte tänkt bli gravid heller,,
Hrmm de blir ett vinterbröllop då han e från norr o älskar snö o ja älskar snö lika mkt som han men har börjat tänka om ang antalet gäster
Vårt stora bröllop nu i november utan barn blev som sagt ett påskbröllop med bara de närmaste, åtta stycken, och magen i vädret! Och vet du, det blev den mest romantiska dagen i mitt liv!
Ja tror dig,, =)
O grattis i efterskott
Du, du får skriva och berätta vad som händer med frieri och bröllp!
Gissa om jag håller alla tummar och tår?!..
mor 64
du e för go
Tack ja lovar o berätta när ja har friat för han o antingen behöver ja uppmuntran för han sa nej eller så e ja helt överlycklig
mor64
ja har ordnat ringarna nu
Va, är det sant?! Faaaaaaaaaaaaan vad coolt!!! Berätta, när ska du ställa frågan? Och var?
mor 64
ja jag ordna fejk förlovningsringar bara i silver,mest så där ska vara ngt i asken,, e supernevös,,
tänkte fråga han när vi e på hotellet eller på stranden,när vi e själv,men e rädd för han ska säga nej o de ska bli en tryckt stämning,kanske frågar redan ikväll
vet inte om ja kan hålla mig,,
mor 64
HAR lagt upp bild på de fejkade förlovningsringarna ja ska fria med i mitt bildgalleri
Tror du de funkar?