• orzia

Bröllopsklänning för gravida?

Hej
    Undrar om ngn vet vart man kan få tag i bröllopsklänning för gravida?
    Om det finns ngn hemsdia? Har letat men ännu inte hittat nån?
    Inget datum planerat än men vill kolla upp det

• Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?
  • Mor64

Orzia, inte för att det syntes så bra på bilden, men det spelar ingen större roll, det kunde nästan vara vad som helst i ringväg, han kommer att förstå när du tar fram asken från guldsmeden! Berätta, var är ni någonstans just nu, på resa?

• orzia

nej de syns inte alls bra på bilden tyvärr =( men de e två helt släta ringar i silver,, o ja tror som sagt han kommer fatta direkt ja tar fram asken,,
    Just nu sitter ja hemma o gör ingenting,,borde packa men orkar inte riktigt ta tag i de *trött*
    så de blir inget frieri ikväll,kanske imorgon men då jobbar han oxå så ja får spara de till semestern
    vi åker på söndag..

• Mor64

Berätta, vart är det ni ska åka? Vad skönt bara att få komma iväg efter den här konstiga nyhetsveckan, och det trista vädret härnere i Skåne!

• orzia

ja de ska bli skönt men tyvärr fick ja veta att en "vän" till mig har blivit identifierad idag där nere så de känns inge kul alls just nu
    men d ska bli skönt o få komma iväg o samla tankarna
    vi ska åka 2 veckor till teneriffa

• Mor64

Till Teneriffa?! Ååååååååååååååååååååå, jag vill med!!! Har du plats i din resväska kanske?!

Vad ledsamt med din vän. Usch så många som kommer att få såna besked de närmaste dagarna och veckorna

• orzia

MOR64
    tyvärr har ja inte plats,hade ja haft hade ja tagit med dig som personlig pepptalk stöd

Ja de e hemskt, ja e inte så nära vän med henne men de känns fruktansvärt ändå,, de blir så verkligt

• Lycke

Jag såg ut en jättevacker modell hos en bröllopsbutik i stan, och så ordnade hon med mannen som syr klänningarna åt henne så han sydde den som gravidklänning. Hyrde den för samma pris som det kostat utan "extra tyg". 1500 kr tror jag... Hör med en butik nära dig, de kanske kan göra detsamma. Lycka till!

• orzia

lycke
    tack för tipset,, titta in hos dig o blev nygiken på din bok,, vad heter den?

• ärtprinsessan

Jag har en stor brudklänning (uppsydd, men i stl 48ca) med plats för en sjumånadersmåge och en minder lastbil ser det ut som. Den är i ljust ljust blåturkos linne med mörkturkosa kantband. Lite medeltidsstuk. Använd en gång Skickar gärna foto om det är intressant.

Kram P.

• ärtprinsessan

sjumånaders MAGE prövar vi med

Svar på tråden Bröllopsklänning för gravida?