• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

jag glömde ju nämna colan och sen kanelbullen i skolan *usch på mig*

nu blir det inget mer för mig ikväll!

(fast jag kommer säkert vakna hungrig inatt som jag gjort de senaste nätterna och gåt tupp o ätit mackor, inte undra på att min mage växer fortare än den ska!)

v32 - BF 26 mars
  • Sole

Medusa
    känner igen det där med knäppa tider!
    Godmorgon(!) skulle ha träffat en mammaledig kopmis för frukost imorse men hennes lilla kille hade kräkts hela natten så jag kunde somna om...till kl 11.00!

HUr sjutton ska jag kunna komma upp och jobba kl 8 på måndag?

nu blir det kombinerad frukost/lunch innan jag ska vara i skolan kl 13 (om man inte räknar "frukosten" jag åt vid halv sex då jag vaknade första gången)

Dock försöker jag vara så tyst som möjligt för att inte väcka bebis så han tror sen att det är normalt att vara vaken flera gånger per natt o svintidigt på morgonen

v32 - BF 26 mars
  • Sole

Hellur

visst var det rätt bra att Gudruns bebis såg rätt läskig ut när han kom ut? Skulle jag inte veta att de såg ut sådär innan skulle jag själv bli livrädd att något var fel!

v32 - BF 26 mars
  • Sole

Swenglish

jag fattade det så att alla bebisar är blå, kladdiga och coneheads

hoppas ni får en skön fredagskväll, själv ska jag slappa lite i soffan nu innan maken kommer hem

v32 - BF 26 mars
  • Sole

hej!

hoppas ni alla haft en trevlig helg!

min har varit jättebra och nu är man sådär söndagsslapp!

igår var vi på inflyttningsfest och ett par hade med sin 4-månaders, sååå söt!
    Var jättesnäll och sov lungt bland liv o rörelse, så svårt att förstå att om ett halvår har man en egen sån

apropå träff tycker jag också det vore trevligt med en februari-träff!
    ha en fortsatt skön söndag tjejer!

v32 - BF 26 mars
  • Sole

vivs
    din lista tycker jag verkade innehålla det mesta man bör tänka på

en sak undrar jag över, patientbricka, är det de där vita i plast?
    har ingen aning om vart min är (som dessutom är i fel namn) mend et borde väl lösa sig med leg?

Fick veta att svärfar har fått salmonella men att de inte har fått några restriktioner som att tex inte dela toalett osv, men iom att vi träffade dem förra helgen och jag vart lite konstig i magen ringde jag sjukvårdsupplysningen igår och fick rätt diffusa svar.

känner mig dock inte orolig då vi varken hade kroppskontakt eller delade toa, men kanske kan var värt att nämna för BM på torsdag.

v32 - BF 26 mars
  • Sole

Apropå träff, Swenglish du pratade ev om nästa tisdag?

Vi ska på infomöte med FK då så jag inte då...har någon några andra förslag på tid och dag?

v32 - BF 26 mars
  • Sole

vivs

tack för infon, skönt att vi har en sjuksköterska i den här tråden

v32 - BF 26 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3