Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
ha en skön brunchdag alla!
Middag Indira 23/1 18.00
Swenglish
Sole
Swenglish
Det finsn massor med trevliga brunch-ställen, och det är rätt bra att boka innan.
Favoriter:
Hasselbacken (rätt dyrt (tror ca 250) och fina linnedukar) men där finns ALLT!
Fåfängan ovanför Vikingterminalen, litet, mysigt och grymt gott! Pris kommer jag ej ihåg
Rival (hotellet) runt 200 kr, trevligt men inget superspeciellt
Det är några tips iallafall!
Café String på söder är ett typiskt söderhak där man äter brunch för 65 kr, helt ok!
Bianca2
det blir en enkel internetdate, inte behöver vi blommor i kavajslaget för att känna igen varandra
För övrigt har jag verkligen haft en skit-dag!
Maken segar som vanligt på att göra sig iordning så vi blir sena till våra kompisar som vanligt och jag hatar att vara sen! Han blir sur för att jag är tjurig och jag börjar gråta. Sen blir jag ännu mer ledsen att kursboken som jag skulle köpa var slut på Akademibokhandeln som vi stressade till innan vår lunchdejt och som han fick gå in och köpa (kändes inte så aktuellt att gå in med tårarna rinnades och röda ögon)
Efter lunchen åker vi till Kista galleria för att hitta födelsedagspresent till svägerskan som vi skulle på middag hos och jag har ont i ryggen, känner mig stor tjock, otymplig, sura uppstötningar och blir ännu ledsnare att det kommer bli ännu värre de 2 mån som är kvar så jag gråter igen i bilen på väg därifrån.
Efter middagen tjatar några av hans kompisar att vi ska möta upp dem på Clarion och jag bara orkar inte var mer social idag. Helst hade maken velat bjuda hem dem, men där sa jag nej. Så nu har jag skjutsat honom till Clarion (vilket väder det är ute!!) och det är skönt att vara ensam hemma men ändå känner jag för att bara sätta mig och gråta. Känner mig bara ledsen och deprimerad, inget känns bra!
Ledsen att det blev långt….
sannixx
klart du ska med om du vill och kan, pumpa kan du ju göra på toa
tänk er sen tjejer när vi träffas med våra bebisar!
hej hopp!
jag är inne en snabbis nu, ska äta lite frulle och sen måste jag börja plugga, men jag kommer tillbaka senare!