Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
jag anmälde mig själv på nätet!
jag anmälde mig själv på nätet!
Själv har jag kommit in i nån konstig fas. jag vaknar runt 4-5 på mornarna, hur pigg som helst och kan absolut inte somna om. gick upp och gjorde yoga. däremot är jag sjukt trött nu men jag är ju på jobbet... inte är jag trött på kvällarna tyvärr. kan inte lägga mig före kl 00.
Däremot köpte vi vagn igår!! En stor svart, stabil (men kanske inte lika smidig) kombivagn! vad vi båda ville ha för en gångs skull. Har ju ingen hiss så måste kunna bära upp liggdelen! Nöjd i alla fall!
ha en skön dag!
ska vi bestämma den 23e? Kl 18?
jag är i gamla stan nånstans så i närheten vore super.
var ni inte där ngnstans förra ggn?
kram kram
Alla verkar kunna den 23e kl 18.00!
förslag på var?
Älskar Indisk mat! jag kommer runt 18.15 men det borde väl inte vara ngt problem?
Angående sömn så sov jag hela natten i natt! skönt eftersom jag gjort som Vivs under jullovet. Somnat om under förmiddagen. Det går ju inte nu när man jobbar!
Lycka till majlinsa! går säkert super. själv ska jag på tillväxt-ul nästa onsdag och är oxå lite nervös!
sannixx! Oj! vilka äventyr.!!! Nu inser man hur nära vi faktiskt är. vem vet - någon av oss kanske är där om några veckor!!! Själv går jag in i v 32 imorgon
kramar till alla
jag tyckte det var roligt fast jag haft´blödningar kopplade inte ens till det så det var säkert ingen annan som tog illa upp!!! måste ju kunna skämta om sina komplikationer annars blir det bara allvar
Medusa! Hoppas det går bra på Indigo-samtalet. Jag har själv varit på sös och pratat med en kurator (Annika Sjölund). Hon var fantastisk!!!! Och idag var jag där och pratade med en läkare (Lena Holtzman) som oxå var helt suverän.
Själv har jag beslutat att försöka föda vaginalt men jag förstår verkligen varför man väljer snitt!
Och angående killarnas roll blev jag medvbeten om idag hur rädd min kille faktiskt är. han är rädd att inte räck atill och kunna ge mig tillräckligt med stöd,. Måste vara jobbigt att vara "brevid".
Går in i v 32 idag magen mår super men själv har jag fått en rejäl förkylning
som tur är är det ju helg imorgon
ha en skön fredag!
ja, allting är ju så otroligt fokuserat på oss och bebisen. Det är ju naturligtvis inte så konstigt men det är inte så konstigt att de känner sig utanför och lite oroliga!