Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

ÅH!!!!! Alldeles underbar!!!!!
    grattis grattis grattis!!!

själv gjorde jag tillväxt-ul idag. allt såg bra ut förutom att den lille tackaren vägrade lägga sig så vi kunde se kön! och vi som är så nyfikna!
    ha en skön dag!
    kram

• bianca2

yes! och för att jag och mina systrar vägde massor. den yngsta över 5! min bebbe såg ut att bli lite över medel men förhoppningsvis inte större än 4!

• bianca2

jag var hemma 2 extra dagar! man vet ju själv hur sur man blir när folk kommer o smittar en. men nu är jag tillbaks och det är skönt!! har ju inte kräkts sen i lördags och varit så uttråkad!
    ska på föräldrarutbiuldning ikväll. tyvärr ingen lustgas på sös som planerat pga vjust vinterkräksjukan. ha en skön kväll. kram

• bianca2

vi har föräldrarutbildning 3 tillfällen och idag var det tänkt att vi skulle få vara på sös och bla prova lustgas. tyvärr blev det inställt pga vinterkräksjukan. får vara på mvc istället. typiskt. inget kön och ingen lustgas. dum dag!

• bianca2

hej hej!
    Var hos bm idag: Sf-mått 32, hjärtljud 144 och blodvärde 124. Huvudet låg nedåt men den var fortfarande rörlig. har ju käkat dubbel dos järntabletter och det har tydligen hjälpt! Hade bara gått upp 0.5 kg. skönt! Går in i v 33 imorgon Ska på vattengympa för gravida ikväll. Ha en skön dag! kram

• bianca2

jag var ju på tillväxt-ul i förrgår! det var så mysigt även om den lille rackaren vägrade visa kön
    var på vattengympa för gravida igår. så skööönt!!
    Och sen har jag fått reda på att vårt lägenhetsbyte har gått igenom!! så i början av mars borde vi kunna flytta in i en fin gammal stor 3a me´d kakelugn i gamla råsunda! Är så GLAD!!!! Inte perfekt timing för flytt men det struntar jag i! vi får hyra flyttgubbar helt enkelt! Går in i v 33 idag. ha en bra dag. Kram kram

• bianca2

det blev tyvärr ingen bild. den är ju sätt så stor så vi såg inte hela på en gång. doktorn tittade mest på organen, hjärnan, ryggraden etc. och eftersom den lille låg inåt var det inte alls lika kul som förra ggn. men det är ju ändå mysigt att se sin bebbe igen!

• bianca2

Det var privat. sibyllekliniken 260 kr. anledningen till att jag ville göra är att jag ligger precis vid den översta kurvan + att jag o mina systrar varit så stora. yngsta vägde över 5!!! min bebbe kommer nog bli ganska stor men förhoppningsvis inte över 4!

• bianca2

du får fråga hur mycket du vill!
    hur som helst är det ju alltid roligt att få se sin bebis.
    Om det inte vore några risker och jag var hur rik som helst skulle jag säkert göra som Cruise och köpa ett ultraljud och göra hemma hela dagarna.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3