Vivs om du inte öppnar frysen så borde det väl hålla sig till kvällen?
Hellur: Det är viktigt att du sitter rak i ryggen. Om inte din arbetsgivare kan fixa ett svankskydd så kanske du kan rulla en handduk eller nåt att ha bakom ryggen.
Ett annat tips om du har ont mer upptill är att minst en gång i timmen köra med axelrullningar, samt dra bak armar och axlar och pressa ihop skuldrorna. Det ökar blodflödet i ryggen och lättar verkligen mina ryggsmärtor! För våra ryggkotor trycks ju ihop av den ökande tyngden och gör att blodtillförseln stryps, speciellt när vi sitter ner, detta orsakar smärta.(Detta förutsätter att du inte har smärtor av hormonella skäl förståss!...)
Var på Babyland å handlade lite smått å gott igår, Frågade expediten: vad kan jag mer tänkas behöva första veckan..jag hade lagt upp en napp, amningsinlägg, olja och sax. Hon tittade och funderade så sa hon, jag kommer inte på nåt mer!
Men Hallå, hon kunde ju inte veta att jag laddat med blöjor och servetter å diverse annat hemma. Snacka om dålig säljare. Hon hade ju världens chans att pracka på mig hur många grejjer som helst
Å jag hade säkert köpt det oxå!(Dessutom fanns inga andra kunder i butiken)
Oj det blev långt...