Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Haha va roligt att vi snylt-åt... och förmodligen åt vi mest av alla buffe-ätare så de gick redan back på oss betalande gravida. hehe

JAAA tack Swenglish & Soffy. Sista veckan!!! Får iofs gääärna va sista grav-veckan också för min del. På fredag är han färdigbakad och jag får föda på Södra BB så det skulle passa bra på lördag då...
    Sjukt avis på er som är lediga, jag var ute i solen på lunchen och promenerade ut på Kastellholmen, lovely! Ut & strosa ni som kan!!
    Zul, håller med övriga att han borde få åka...fast jag hade nog tyvärr inte tillåtit min man så många dagar om jag ska va ärlig...:-S

• Ginger6

Bianca är du också förvirrad? Lillens UL är väl imorn?? Och vidrigt väder....Que?! För lite sömn och semlor på oss alla kanske Lycka till hos BM!

• Ginger6

Lycka till idag Lillen, va spännande! Min bästa kompis fick en bebis igår kväll, beräknat den 25e. Allt gick på 1,5 timme från att de åkte in. Sååå häftigt!! Jag hann ingen semla igår Skulle till bm mitt i semle-fikan och tyvärr var mitt blodtryck jättehögt. Buhuuu, men ingen äggvita och övriga värden var bra. Blir ändå nervös och idag har jag ont i huvet. Kanske beror på att jag sovit jättedåligt för att jag är orolig för trycket. Men, men, de håller ju koll på det nu så jag får komma två ggr i veckan. Bara två dagar kvar på jobbet nu och om jag mår sämre så kan jag hoppa över dem så det känns skönt! Ha en bra dag alla!!

• Ginger6

Jag tror det Swenglish, och choklad....fast jag föredrar den med mint-krisp

• Ginger6

MMmmm kommer nog snarast att dra mig hemåt...känns som dags för en ny Mama- tidning nu?!

• Ginger6

Tack för all förståelse sötnosar! Kalcium är det väl gott om både i semla och choklad?!

• Ginger6

Halloj gottegrisar!

idag är jag också hemma, fast bara för att jag har ont i huvet, vill inte gå över. Ska bli skönt att komma till BM imorn igen och kolla läget. Jag tok- vilar i alla fall och läser böcker. Grymt skönt! Har dock alldeles för lite godis hemma och det är ju bara fööör kallt för att gå ut. Bbrr! TENS kanske inte är så dumt, har kännt mig lite anti mot att hålla på med sladdar och grejer men kan ju va värt att testa.
    Gå in på www.gulligast.nu om ni vill kolla lite söta filmer

• Ginger6

Halloj! Ja coola ul-bilder Lillen och stöd- morrar åt BM- bytet! Jag lunchar gääärna med er nästa vecka för idag är ju min sista dag, jehuuuu! Måndag kollar jag dock trycket igen på SÖS, det var fortfarande högt idag så jag får hålla koll på det. Ska bli skönt med ledighet!!! Om vi lunchar efter 12 nån gång så kan jag måndag också, och alla andra dagar nästa vecka, tror jag
    Vivs, jag tror inte bebisen blir smittad, den ska ju va sjukt motståndskraftig i början av alla antioxidanter och nyttigheter i mjölken. Så du kan nog snuva lugnt

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3