Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

OJ! Grattis grattis Cirpen. Va roligt!!!!

• Ginger6

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger

• Ginger6

Halloj alla! Va roligt det är att läsa alla inlägg när man inte varit inne på ett tag Nu är jag äntligen ledig och har softat mest hela helgen. Var hos BM igår igen och då hade blodtrycket gått ner lite, skönt! Kroppen orkar nog bara koncentrera sig på barna-födande nu...känner mig sååå redo! Kul med lunch imorgon, vi ses då!! kram

• Ginger6

Halloj! Spännande Torris, lycka till. Nu har jag vaknat ur min nyfunna dvala...det är ju bara sååå skön att sova, sova, sova. Bra med boktips, har precis köpt Stieg Ls böcker och börjat läsa Män som hatar kvinnor...än så länge inte kommit så långt för jag somnar ju så fort jag tar upp den. Nu ska jag göra mig redo för lunchen, nice! Vivs, tur att jag fick en smygtitt på dig i söndags våran tvättmaskin och torltumlare kom precis. Känns härligt! Det fattas bara bebis här hemma nu!!!

• Ginger6

Halloj brudar! Tack för trevlig lunch idag. Torris, va tråkigt att vänta och tråkigt med BT! Jag har också fått högt men min BM är ganska lugn med det (lite väl?!), tar prover och stickor två ggr i veckan också. Men vad menar de med "spritter i kroppen" ? !

• Ginger6

Halloj och hoppas ni har en mysig helg! Jag slappar för fullt men tänkte ge mig in och kolla om jag hittar nått plagg stort nog att täcka den här hyddan för en 30-årsfest ikväll...Jag hade hoppats föda innan så jag slipper gå men icke...BM hoppas också på det eftersom mitt BT fortsätter stiga Har fått läkarbesök på tisdag så får han avgöra om det är läge för igångsättning eller hur man gör. Puh! Missade helt att ni fikade igår, har lite svårt att sätta mig vid datorn nu när jag slutat jobba, men är ju sjukt nyfiken på hur det går för er. Vivs & Torris kanske på G..spännande!! Träffas gärna tisdag om inte läkarn säger nått dramatiskt. Ha en skön dag!!

LUNCH Tisdag

Hellur
    Swenglish
    Lillie74
    Frill
    Ginger

• Ginger6

Hej tjejer! Jättegrattis Bianca, va underbart!! Och krya- på- er- kramar till er sjukisar. Tråkigt och jobbigt! Jag träffade läkarn igår för BT men han tyckte inte vi skulle göra nått åt det. Han tyckte bara att jag skulle gå hemma och ha tråkigt och inte hitta på så mycket. Det är ju det som är så svårt!! Antar att ni som gått över tiden nu är gaaanska uttråkade och förväntansfulla. DEt är ju sååå spännande nu när man loggar in och kollar läget. Jag trodde jag skulle få bebis i söndags, hade massa känningar hela natten mellan lördag och söndag (sjussade med lite champagne & kärlek på lördagskvällen ) men nu är det lugnt igen...
    Jag hoppar över lunchen idag men jättegärna nästa gång. Kram på er & ha en bra dag.

• Ginger6

Åh trist att det blev sånt drop off på lunchen Lillenlillen! Mobilnumren är nog inte så dum idé. Hoppas det blir bättre uppslutning på nästa träff. Hoppas också att några får sina bebbar snarast (Vivs, Lillen, Swenglish mfl!!!)Jag är sjukt trött på att vänta, och på att va gravid, kan verkligen tänka mig att ni är det, jag har 10 dar kvar till BF... Har precis kollat på den nya Will Smith-filmen och snyftat en hel del. Nu blir det Stieg L och jag i sängen

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3