Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Tycker också bäst om sele, men sjalen ska vara bra för ryggen säger de, men verkar som ett krångel att få in sig själv och bebis i den!

Hihi, M är likadan! Tänk, jag ska bli en pappa! (Han är övertygad om att detta går bra, skönt!)

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-22 18:41:45 följande:
    Kick... ja det är skönt att de är positiva.. ibland för bara men det hade nog varit värre tvärtom .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Ja, blir glaen ibland! Men tänk om båda var pessimister, skulle inte funka!

Lättja: Jag vet inte, men jag har haft liknande och då var det panikångest. Men, kontakta en läkare för att kolla upp det.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lättja: Det är säkert för att du är gravid, men ta lite prover, det tycker jag!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lättja: Har samma problem, men, ja jag har nästan vant mig nu efter hela göra-barn-historien!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

NO: Mådde jättebra, inga biverkningar alls! Men då tog ju jag bara enkeldos.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

NO: Ja, det får vi hoppas! Ta dem om kvällen så sover du ju dessutom bort det mesta!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    MrsMurphy skrev 2007-01-22 18:58:43 följande:
    Kickan: Jag sitter redan nu och planerar hur jag ska flytta till svärmor 2 v innan bf så att hon kan skicka mig till bb i tid så jag inte råkar föda hemma i hallen! Går allt för lätt blir man fort dum...
    Hahahahahahahahahahahahahaha!

Vi bor nära förlossningen, tar kanske 2 min att köra, så jag hoppas jag ska hinna in i tid, men kommer inte åka in onödigt tidigt skulle jag tro!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-22 19:00:14 följande:
    Lättja.. jag hatar oxå läkarebesök o ssk o BMs o likn.... därför ser jag till att kunna mer när jag går dit hehe... i den mån det går vill säga .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Samma här! Visste ju mer än min gyn om PCOS!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hanna: Har du? Urk, jag bävar inför att gå hos BM, vill inte! De jag varit hos innan har varit så jävla dåliga rent ut sagt!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Din hårding!

Måste man inte väga sig?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!