Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Men Hanna, det är inte lika gott!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hihi, mmmm....

Näe, nu pratar vi om något mindre frestande!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jo, men vi har kommit på att vi nog måste ha en tvättmaskin, kommer inte orka annars, blir ju mkt tvätt med bebis! Så då blir det över badkaret, för tvättmaskinen tar ju upp den plats man annars hade kunnat ha ett på golvet!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Mja, då kan man ju inte byta där när man tvättar ju, skakar ju och har sig och med min rygg vill jag inte byta på golvet! (Du kan ju gissa vem som kommer få göra det när inte annan möjlighet finns!)

Tycker att det är jättesmidigt, vi har som sagt kollat på det vi med! Stabilt känns det också!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

AE: Jo, men den maskin vi har är dessutom toppmatad, känns som ett jäkla schå att flytta allt varje gång och sådär! (Har fått en från sambons farmor, rätt ny men mindre modell!)

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Nej, jag tyckte det var rimligt pris faktiskt!! Men dyrt första år kommer det bli!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-22 18:09:31 följande:
    Kick.. förresten... tittade på Leander live igår.. har ju bara sett den på bild.. o den är såå mkt finare irl synd att den är så dyyr .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Haha, japp! I LOVE IT, och Magnus med, dessutom blir det inte så dyrt när man tänker på att man kan ha den tills barnet är iallafall 7-8 år!

Nu ska jag göra en omelett, hungrig som en varg!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Vi har räknat på det och de enda andra sängarna vi kan tänka oss täcker upp mer än den kostnaden ihop med madrasser så det går på ett ut!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

För sängar eller saker över lag?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ja, vi ska ju ha en BB! Sedan babyskydd blir nog Maxi cosi eftersom den går att ha på chassit... tror vi just nu iallafall! Velar mellan bärsele och bärsjal, vet inte vad som är mest skonsamt för ryggen?

Hahaha, urkas!! Men snart kanske det går över!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!