Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Sen har vi tänkt oss köpa sovpåsar istället för täcken till bebisen

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Måste lägga in en sak... fasen vad man saknar sex just närheten med maken... suck... o jag kommer ju förmodligen alltid att vara rädd... så ledsen för detta... i början av graviditeten tänkte jag inte så mkt på det men nu har det ju gått ett tag... *suck*

• Hannnas

JUSTer... nä det ska ju inte det... men eftersom de brukar rekommendera att man inte har sex om man haft upprepade mf så skrämmer det lite iaf.. men vi har sagt att efter v13 o allt känns oki så ska vi se om det känns bättre o vara försiiiiktiga känner mig som världens sämsta fru även om A inte heller är speciellt på just för att han är lika rädd som jag...

• Hannnas

Lättja... mm jagvet vad du menar MEN jag tror att du lurar dig själv nu... för visst är det så att du inte vill falla in i gamla vanor...? Jag vet vad du menar med lätt att spy... jag behöver bara "böja mig" så kan jag spy lätt o smärtfritt men att spy av illamåendet är ju något helt annat, när magsäcken ofrivilligt vänds utåin... det går ju inte jämföra med det "gamla mönstret"...

Du är gravid o det är därför du mår illa o spyr, jag tror inte att det är det psykiska som påverkar... pinsamheten att kräkas offentligt är ju så stor, inget man på några villkor vill...
     Jag hoppas du kommer må bättre snart, hoppas t o m att du har rätt o jag fel för jag önskar dig inte att må som jag gör... *kram*

• Hannnas

Cia... här är det luuugnt jag mår bara liite illa o inte kräkts alls tjohoooo

• Hannnas

Dulia... du är väl inte fel... du är välkommen iaf men valet gör du själv

• Hannnas

Dulia... haha ja visst är de gulliga

• Hannnas

Magda... det är blodförtunnande... jag tar ju dem mot mf o Dulia mot havandeskapsförgiftning...

• Hannnas

Magda... vilket tänker du på? mf el hav.förg?

Juster... *knäböjer*

Svar på tråden Pladdertråden!