Pladdertråden!
Magda.. mm vet det eg... vill förneka förneka förneka det.. vet ju att det är hormonerna som "äter" på fogarna... men men det behöver ju inte bli så farligt
men just nu vill jag bara trycka där nere ![]()
Magda.. mm vet det eg... vill förneka förneka förneka det.. vet ju att det är hormonerna som "äter" på fogarna... men men det behöver ju inte bli så farligt
men just nu vill jag bara trycka där nere ![]()
Lättja.. haha NJUUUT säger jag.. det kan ju gå upp o ner.. igår mådde jag faktiskt ganska oki, i måndags kräktes jag o idag är jag bara "sjösjuk" med nära till kräk ![]()
Lättja... ja men då så
enligt BMs jag pratat med så tar det ett par tre dagar upp till en vecka innan de hjälper
de sa de iaf när de skrev ut Lergigan till mig..
det är säkert det.. o känns det kymigt så hoppa en tablett en dag så att du får kräkas lite om du nu gillar det
hihi nä allvarligt så fattar jag bekräftelsen faktiskt
Själv är jag oxå nojjig, trotts en massa symptom... för jag kan ju fått ett ma? livmodern växer o symptomen fortsätter men ingen bebi... suuuuck jag blir såå trött på mig...
JUSTer... känner oxå för att gå i ide....
Jag har mitt vul att "se fram emot"... vilket jag gör med skräckblandad förtjusning... suck... om exakt 2 veckor idag... kommer då vara i v 11+4..
Har inte bokat tid hos BM än, vågar helt enkelt inte... väntar till efter vul för att se om det är lönt ens...
JUSTer.. förstår dig... inte innan dess vågar man glädjas fullt ut... o du, du har säkert blivit 10 år klokare... man lär sig mkt på kort tid, erfarenheter är den "hårda skolan" ... *kram*
Lättja... meeeeen det går ju upp o ner... molvärken tyder ju på att livmoder växer... jag tycker absolut du ska boka tid för VUL ... du är alldeles för depp över detta för att det ska vara bra... *krama*
Lurkis.. ja du, det var ju en skitsak... men du... när man inte har allvarliga saker att bråka över så går man på de mindre viktiga skitsakerna... ganska sunt faktiskt... även om det är jobbigt... o ganska eller vääldigt skönt att bli sams sen oxå ![]()
Finns på något konstigt sätt mening med det mesta... även det man absolut inte kan förstå..
Juster *asg* gissar att du kommer få ooont i magen sen då ![]()
*rotade i min jobbpåse*hittade en chokladstång*den hade smält o fått ny form*o ny färg*
smask smask ![]()