Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

NO... haha ja min man har fått stå ut nästan från start... tog väl 1 månad kanske Generad då var det visserligen inte sådana rackebajsare som det är nu Generad haha

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

NO haha

jag vill att januari ska försvinna... gå upp i rök... bort bort bort....

• Hannnas

lurkis... hihi "vilka godisar brukar jag tycka är äckliga"

2007... varför gillar du inte att vara gravid?? Själv ser jag fram emot att vara gravid efter v12 så att säga... när illamåendet förhoppningsvis ger med sig lite mer...

Jag fryser oxå en massa... *brrr*

Lättja... hur är det med illamåendet??

• Hannnas

ae.... ja jag hoppar gärna de två kommande men sen så är jag med på det mesta tror jag jag kan tyvärr inte dölja att jag är gravid längre, då får jag ha en tunika på mig el nåt

• Hannnas

ae..  ja du, jag är ju så svullen... det är ju inte bebismage... även om jag tyckte mig känna livmodern precis vid blygdbenet igår... men det är för tidigt för det eg... hmm nä jag är svullen helt klart o jag ser mer gravid ut än jag är

Visst spelar placeringen av livmodern roll, likaså hur "djup" man är i bäckenet o hur "platt" man är från början... det är nog väldigt individuellt.. men bebismage kommer det ju inte innan v15 iaf... tiiidigast

• Hannnas

Näääää Gråter vad händer... fan fan fan.... Cia... du vet, inga ord... bara kramar....

Ang det där med % hit o dit gällande mf... risken är ju som störst i v6-9 (flåt om ajg kommer med dum info men jag tror ju inte att det finns någon här som inte vet det redan)... ser man ett hjärta då utan att man haft någon blödning el andra besvär sjunker riskerna till ca 5% bara... har man haft blödn el annat sjunker de oxå men inte lika mkt utan till ca 10%... ser man hjärtat efter v9 alltså från v10 o inte har blödit ngt så sjunker riskerna till samma låga nivå som passerad v12...

jaja det är ju skitsamma känns det som, vi kan inte göra ett skit för detta.. är så ledsen för Cia nu...

• Hannnas

Pirrar i blygdbenet idag... skitskum känsla... Fundersam

• Hannnas

JUSTer.. mm misstänkte att det är hormonet som äter på det jaja det är ju som det ska då iaf

• Hannnas

Lättja... det tar några dagar tyvärr...  hur mår du?

Svar på tråden Pladdertråden!